دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیگ برتر فوتبال؛

استقلال شفر آلمانی برد/ پیروزی پرگل برای فراموشی روزهای تلخ

تیم استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال مقابل صنعت نفت آبادان به برتری پرگل دست یافت تا سرمربی آلمانی آبی‌پوشان نفس راحتی بکشد.
کد خبر : 330073
AG8I0262.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان از ساعت 17:30 در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند.


شفر استقلالی‌ها را با ترکیب مهدی رحمتی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، فرشاد محمدی‌مهر، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، روح‌الله باقری، وریا غفوری و همام طارق به میدان فرستاد.


تیم صنعت نفت نیز با ترکیب  شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، حسین ساکی، مصطفی احمدی، اکبر ایمانی، کرار جاسم، طالب ریکانی، میلاد جهانی و رضا جبیره به میدان رفت.


تیم استقلال بازی را بهتر آغاز کرد و توانست در همان دقایق ابتدایی 2 گل وارد دروازه حریف کند. فرشید باقری و طارق همام موفق شدند دو گل آبی‌پوشان را وارد دروازه صنعت نفت کنند.


در ادامه تیم آبادانی برای جبران گل‌های خورده به سمت دروازه استقلال حمله برد اما در نهایت کاری از پیش نبرد تا نیمه اول با برتری آبی‌ها به پایان برسد.


نیمه دوم


در آغاز نیمه دوم نیز استقلال بازی را بهتر آغاز کرد و با دفاع منطقی اجازه ایجاد موقعیتی را به نفتی‌ها نداد.


حرکت ترکیبی اسماعیلی و صیادمنش در نهایت مهاجم جوان استقلال را در موقعیت تک‌به‌تک با گردان قرار داد و او هم گل سوم را زد.


در نهایت این بازی با برتری پرگل استقلال به پایان رسید تا سرمربی آلمانی این تیم نفس راحتی بکشد و در انتظار بازی‌های آینده باشد.


استقلال با این پیروزی با 21 امتیاز در رده پنجم جدول‌ رده‌بندی ایستاد و صنعت نفت آبادان نیز با 13 امتیاز به رده دوازدهم سقوط کرد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته