دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی نفت مسجدسلیمان:

جنگ بی‌پایانی با نفت آبادان داریم

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: تعجب می‌کنم صنعت‌نفت آبادان در پایین جدول قرار دارد و در دیدار با این تیم جنگ بی‌پایانی پیش‌رو داریم.
کد خبر : 323047
1eff6ccc0f93336db5eecf86a8237537_1076_.jpg

علیرضا مرزبان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اولین پیروزی تیمش در لیگ برتر گفت: تیم ما بالاخره اولین پیروزی را دشت کرد. مهم‌ترین مسئله در بحث آماده‌سازی تیم بود البته بحث مسائل تاکتیکی و رفتار درون‌گروهی هم مهم بود، همه این مسائل ایراد داشتند ولی ما توانستیم موفق شویم.


وی افزود: نفت مسجدسلیمان در زمینه بازسازی نیاز به تحول داشت، خوشبختانه تکه‌تکه تیم را درست کردیم، شکل بازی‌های ما بهتر و بهتر شد و نتایج ما آهسته‌آهسته رو به رشد رفت. برابر ماشین‌سازی و پدیده می‌توانستیم برنده شویم اما به هدف‌مان نرسیدیم تا اینکه نوبت به استقلال خوزستان رسید و توانستیم از سد این حریف عبور کنیم. حالا خودمان را آماده می‌کنیم به دیدار صنعت‌نفت آبادان برویم.


سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به اهمیت کسب سه امتیاز در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: هیچ چیزی جای امتیازات را نمی‌گیرد. هر چقدر هم که خوب بازی کنیم ولی امتیاز نگیریم بازی قشنگ‌مان دیده نمی‌شود. شاید همان روزی که تیم برنده می‌شود بازیکنان به‌خوبی حس نکنند چه اتفاقی افتاده است ولی در طول هفته به این درک می‌رسند با امتیازی که به دست آورده‌اند وضعیت بهتری در جدول پیدا کرده‌اند. این موضوع بازیکنان را مستعدتر می‌کند تا بتوانند با انگیزه بالاتری برای کسب برتری به مصاف رقبا بروند.


وی در خصوص اهمیت نقش بازیکنان باتجربه در تیمش بیان کرد: مسلماً بازیکنان باتجربه وقتی تلاش بازیکنان قدیمی و پا به سن گذاشته را می‌بینند با امید بیشتری تمرین می‌کنند. ما باید پیش از آنکه وارد زمین شویم تیم را برای پیروزی آماده کنیم. باتجربه‌ها می‌توانند نکات مهمی را به بازیکنان جوان یاد دهند تا بتوانیم در هفته‌های آتی امتیازهای باارزشی را به دست آوریم.


مرزبان در خصوص دیدار هفته دوازدهم شاگردانش با تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: تعجب می‌کنم که نماینده آبادان در پایین جدول قرار دارد. این تیم از مهره‌های بسیار خوبی بهره می‌برد و لیاقت ایستادن در بالای جدول را دارد. ما برای آنکه بتوانیم به حداکثر امتیازات دیدار با صنعت‌نفت برسیم جنگ بی‌پایانی پیش‌رو داریم. باید از تمام توانایی‌هایی که داریم بهره ببریم تا بتوانیم از تیم باکیفیت صنعت نفت سه امتیاز بگیریم.


وی در خصوص اینکه پائولو سرجیو سرمربی صنعت‌نفت در تیم‌های بزرگ پرتغال و اسکاتلند مربیگری کرده است، تصریح کرد: مهم‌ترین عامل در جنگ اندیشه با مربی تیم صنعت‌نفت این است که ما با ابزارهای داخلی جلو رفته‌ایم و حریف از سلاح‌های پیشرفته‌تری بهره برده است. آنچه تیم‌های خوب ایران را دچار مشکلات درونی می‌کند عدم مدیریت گروهی است. لازمه موفقیت در مربیگری حرفه‌ای انجام صحیح مدیریت گروهی است. تاکتیک، بدن‌سازی و دیگر امور تیم در مراحل بعدی قرار دارد.


انتهای پیام/ 4051/4048/پ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته