دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی نفت مسجدسلیمان:

مقابل سپیدرود به‌دنبال کسب 3 امتیاز هستیم

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: در دیدار با تیم سپیدرود رشت برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.
کد خبر : 327710
1eff6ccc0f93336db5eecf86a8237537_1076_.jpg

علیرضا مرزبان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص آخرین شرایط تیمش بیش از دیدار با سپیدرود رشت در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: مسلماً این مسابقه برای هر دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. تلاش خواهیم کرد تا در خانه حریف به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کنیم.


وی افزود: بازیکنان تیم ما به‌خوبی تمرینات خود را پشت سر گذاشتند و از لحاظ آمادگی جسمانی در وضعیت مناسبی هستند. ضمن اینکه از نظر تاکتیکی رشد خوبی داشته‌ایم. امیدوارم که بازی بسیار خوبی را انجام دهیم و سربلند از رشت به مسجدسلیمان باز گردیم.


سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره رویارویی با علی کریمی گفت: ما دو مربی هستیم که قصد داریم تیم‌هایمان را در این مسابقه برنده کنیم. اهمیت کسب سه امتیاز در این مسابقه بسیار زیاد است. اجازه نخواهیم داد که در این دیدار مهم مغلوب شویم هر چند تیم حریف در دو بازی اخیر نمایش خوبی داشته و موفق به کسب 6 امتیاز شده است.


وی درباره اینکه بازیکنانی که فرصت‌های گل‌زنی را از دست می‌دهند در اشتباهات تیم سهیم هستند، گفت: طبیعتاً اعتماد به نفس بازیکنان تیم ما بازی به بازی بهتر می‌شود. برای آنکه بتوانیم فرصت‌های زیادی خلق کنیم و از آنها استفاده کنیم باید توان تاکتیکی‌مان را بالا ببریم. از برخی بازیکنان در چند پست استفاده می‌کنیم و با توجه به مصدومیت فرشاد جان‌فزا و محمود قائدرحمتی از بازیکنان به صورت ترکیبی استفاده کردیم. گل‌زنی برابر تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت‌نفت آبادان در دو هفته اخیر گویای آن است که بازیکنان ما در این امر مهم نیز به شرایط مناسبی رسیده‌اند.


مرزبان درباره کسب 6 امتیاز از تیم استقلال خوزستان که بخت تیم نفت مسجدسلیمان را برای ماندن در لیگ برتر افزایش داده است، تصریح کرد: اتفاقی که برای تیم استقلال خوزستان افتاده است تأسف‌آور برای فوتبال خوزستان و ایران است. تیمی که سه فصل پیش قهرمان لیگ برتر شد الان در شرایطی قرار گرفته که بیش از هر زمان دیگری خطر سقوط را حس می‌کند. از این اتفاق خوشحال نیستیم و امیدوارم که اگر راهکاری وجود دارد امتیازات استقلال خوزستان به این تیم بازگردانده شود.


وی تأکید کرد: تیم ما هدف ویژه‌ای را در لیگ برتر دنبال می‌کند و آن هدف چیزی جز ماندن در لیگ برتر نیست. ما به دنبال جایگاه ویژه‌ای نیستیم اما قصد داریم در سه دیدار باقی مانده تا پایان نیم‌فصل حداکثر امتیازات را جمع‌آوری کنیم تا در تعطیلات نیم‌فصل با جذب بازیکنان شایسته بتوانیم در ادامه فصل بازی‌های درخشان‌تری را ارائه کنیم.


مرزبان درخصوص مسائل مالی که در تیمش وجود دارد و اینکه مطالبات او و سایر بازیکنان پرداخت شده است، اظهار کرد: مسائل داخلی باشگاه را سعی خواهیم کرد بدون شکایت حل کنیم. مدیریت جدید باشگاه حداکثر تلاش خود را می‌کند تا مشکلات تیم را برطرف کند و ما می‌دانیم در زمانی که احتیاج هست تا مطالبات اعضای تیم پرداخت شود مدیریت باشگاه این مطالبات را پرداخت می‌کند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته