دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی نفت مسجدسلیمان:

بدون شک نفت از انتهای جدول جدا می‌شود

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: شک ندارم که در هفته‌های آینده از انتهای جدول جدا می‌شویم.
کد خبر : 322086

علیرضا مرزبان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار تیمش با استقلال خوزستان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: باتوجه به شرایطی که تیم ما دارد، باید این هفته بتوانیم اولین سه امتیاز را به‌دست آوریم. جایگاهی که در جدول داریم، رضایت‌بخش نیست و نیاز داریم تا هرچه‌زودتر از پایین جدول جدا شویم.


وی افزود: تیم نفت مسجدسلیمان به اذعان هواداران و رقبایی که با آنها مسابقه داده‌ایم، بازی‌های باکیفیتی انجام می‌دهد ولی نتایج مثبتی به‌دست نیاورده‌ایم. از زمانی که من هدایت تیم نفت را برعهده گرفته‌ام، روی مسائل بدنی و تاکتیکی زیاد کار کرده‌ام ولی نتوانسته‌ایم به آنچه استحقاقش را داریم، برسیم.


سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: تمام تمرکز ما روی پنج بازی باقی‌مانده در نیم‌فصل اول لیگ برتر است. ما پس از دیدار با استقلال خوزستان باید با صنعت‌نفت آبادان، سپیدرود رشت، پیکان و ذوب‌آهن بازی کنیم و نیاز است که بتوانیم در تقابل با این تیم‌ها، بهترین نتایج را بگیریم.


وی افزود: ما در نقل و انتقالات نیم‌فصل باید تیم را ترمیم کنیم. اتفاقی که مثبت بوده، حمایت هیأت مدیره جدید از تیم است. آنها مسائل مورد نیاز تیم را فراهم می‌کنند و بازیکنان نیز با تعصب در خدمت تیم هستند. هر روز شرایط بهتر از دیروز می‌شود و امیدوارم انتظارها را بتوانیم عملی کنیم. از لحاظ بدنی عقب بودیم اما پیشرفت تیم با اندازه‌گیری که شده محسوس است و در ادامه فصل شاهد نتایج بهتری خواهیم بود.


مرزبان در مورد اینکه بازیکنان تیم خواسته‌های وی را در جریان بازی اجرایی می‌کنند یا فقط در تمرین‌ها خوب هستند، تصریح کرد: تیم ما همیشه خوب بازی می‌کند. بچه‌ها زحمت زیادی می‌کشند. آنها می‌خواهند بهترین باشند و اگر بازی‌های تیم را نگاه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که در هر مسابقه بهتر از مسابقه قبلی بازی کرده‌ایم.


سرمربی نفت مسجدسلیمان درخصوص اینکه در کدام پست‌ها نیاز به بازیکن بیشتر حس می‌شود، اظهار کرد: ما مشکلی که داریم درون زمین نیست بلکه در نیمکت دچار مشکل هستیم. باتوجه به مصدومیت‌ها و محرومیت‌هایی که در طول فصل برای بازیکنان تیم رخ می‌دهد، در بسیاری بازی‌ها تمامی ابزار لازم را نداریم، بنابراین باید با شتاب نیمکت تیم را عوض کنم تا در هیچ مسابقه‌ای کمبود بازیکن خوب نداشته باشیم. ضمن اینکه مهم‌ترین هدف من آن است که با اضافه کردن یک مهاجم هدف، مشکل گلزنی تیم را برطرف کنم.


مرزبان درباره اینکه چقدر امید دارد تا نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر حفظ کند، گفت: شکی ندارم که از انتهای جدول جدا می‌شویم. آنچه من درخصوص موفقیت تیم در آینده می‌گویم، به واقعیت نزدیک است و سراب نیست. همه بازیکنان تیم روی خط خوبی حرکت می‌کنند. کیفیت بدنی آنها عالی شده است. بازیکنان ما فوتبال مدرن و باکیفیتی را انجام می‌دهند و با کسب اولین پیروزی رسیدن به بردهای بعدی میسر می‌شود.


انتهای پیام/4048/4071


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته