دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار شهسواری:

تسامح مسئولان موجب اثرگذاری نقشه‌های دشمنان می‌شود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان شد و گفت: تسامح موجب اثرگذاری توطئه‌های اقتصادی دشمن می‌شود.
کد خبر : 322757
DSC_0285 (1).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ارومیه، سردار حبیب شهسواری ظهر امروز در مراسم انقلابیون جوان دانشگاهیان ارومیه که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: 13 آبان یادآور سه حرکت بزرگ تاریخی از جمله تبعید حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط رژیم طاغوت، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به‌دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) و به شهادت رساندن جمعی از دانش‌آموزان در اعتراض به سلطه‌گری استکبار جهانی است.


شهسواری خاطرنشان کرد: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه و قیام مردم در این روز، زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی بود و 13 آبان در تاريخ انقلاب اسلامي برگی زرين و مقطعی حساس و مناسبتی پرخاطره است، به‌خصوص آنكه 14 سال بعد از تبعيد حضرت امام(ره) در همين روز (13 آبان 1357) فرزندان امام و صدها دانش‌آموز و دانشجو در مقابل دانشگاه تهران و خيابان‌های اطراف با شعار درود بر خمينی و مرگ بر شاه، پايه‌های حكومت را به لرزه درآوردند و با گلوله‌های مأموران شاه به خاک و خون غلتيدند.


وی با تأکید بر اینکه ایالات متحده آمریکا از سفارتخانه‌های خود برای جاسوسی و فعالیت‌های تخریبی استفاده می‌کند، عنوان کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی، آمریکا یک جنایت مستمر چندین ساله بر مردم ما داشت و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تا الان، یک‌سال نیست که آمریکا در کشور ما به فکر طراحی توطئه برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی نبوده باشد. در هشت سال دفاع مقدس شاهد حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا از رژیم بعث بودیم.


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دشمنان و استکبار جهانی با محوریت آمریکا یک جنگ پیچیده اقتصادی علیه ایران اسلامی تدارک دیده‌اند، عنوان کرد: تنها راه برون‌رفت از شرایط کنونی اجرای اقتصاد مقاومتی، وحدت، هم‌دلی و اعتماد به جوانان همچون دوران دفاع مقدس است.


شهسواری یکی از انواع تهاجم نرم، را جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دانست و گفت: در هیچ نقطه‌ای از جهان تهاجم اقتصادی مؤثر واقع نشده مگر آنکه کشور در عرصه مقاومت اقتصادی دچار ضعف و وادادگی بوده و نگاه مسئولان و طراحان اقتصادی، نگاه تسامح با جنگ اقتصادی باشد.


وی بر لزوم نصب‌العین قراردادن سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و بیانات مقام معظم رهبری در این راستا تأکید کرد و متذکر شد: باید نگاهمان جوان‌‌محور باشد، چراکه ظرفیت‌های اصلی انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری جوانان بوده و بسیاری از چالش‌های موجود به‌دست جوانان حل می‌شود.


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت: هم‌دلی و یک‌دلی اقوام و ملت‌های مختلف در حماسه اربعین حسینی متجلی است و هرسال این حماسه بهتر از سال گذشته برگزار می‌شود و این حرکت بزرگ نشان از آن دارد پیاده‌روی اربعین از عاشورای حسینی نشأت گرفته و خون ثارالله همواره می‌جوشد.


شهسواری با تأکید بر اینکه راهپیمایی 13 آبان امسال از حساسیت بالایی برخوردار است، خواستار حضور هر چه بیشتر  مردم انقلابی ایران اسلامی، به‌ویژه جوانان در این راهپیمایی شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته