دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1397 - 07:55
موسوی‌لارگانی مطرح کرد:

هراس دشمنان اسلام از قدرت مانور مسلمانان در پیاده‌روی اربعین

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: بایکوت اخبار همایش عظیم اربعین در رسانه‌های استکباری نشان‌دهنده هراس آنان از قدرت مانور مسلمانان است.
کد خبر : 321682
1066241_848.jpg

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا درباره پیاده‌روی اربعین و پیام سیاسی این حرکت عظیم مردمی اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین به حق نمایش قدرت مسلمانان در مقابل قدرت پوشالی شیاطین و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.


وی با بیان اینکه کشورهای استعمارگر همواره در پی ایجاد اختلال در منطقه خلیج فارس و بهره‌گیری از این درگیری‌ها هستند تصریح کرد: آنان برای رسیدن به مطامع خود میان مسلمانان و قومیت‌ها اختلاف‌افکنی می‌کنند.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تأکید بر اینکه ارتجاع منطقه با هزینه دلارهای نفتی به پیشبرد سیاست‌های ضد اسلام و مسلمانان در غرب آسیا کمک می‌کندT اضافه کرد: همایش بزرگ اربعین پاسخ دندان‌شکنی به سیاست‌های آمریکا و مثلث شوم منطقه است.


موسوی‌لارگانی گفت: دوستداران اهل‌بیت (ع) عصمت و طهارت از همه ادیان و مذاهب در راهپیمایی عظیم اربعین شرکت می‌کنند و پیامشان این است که هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند اتحاد و انسجام اسلامی نشأت‌گرفته از روحیه عاشورایی را از این مردم بگیرد.


نماینده مردم فلاورجان در مجلس ظلم‌ستیزی را بزرگ‌ترین پیام عاشورا عنوان کرد که همه آزادی‌خواهان جهان را مقابل ظلم و استکبار قرار می‌دهد.


وی با اشاره به پیام پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: تروریست‌های داعش که با تطمیع و تجهیز دولت‌های غربی و ارتجاعی باحمله به سوریه و عراق قصد داشتند منطقه غرب آسیا را ناامن کنند، امروز تفاله‌های ته‌مانده آنان به کشتار چند نفری از انسان‌های بی‌گناه اکتفا می‌کنند.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بایکوت اخبار همایش عظیم اربعین در رسانه‌های استکباری نشان‌دهنده هراس دشمنان از قدرت مانور مسلمانان است تصریح کرد: رسانه‌هایی که حتی از تجمع‌های 10 نفری برای گزارش‌های عریض و طویل علیه نظام جمهوری اسلامی بهره‌می‌گیرند و روزها پیرامون آن میزگرد تشکیل می‌دهند در مورد این همایش بی‌نظیر سکوت اختیار کرده‌اند.


موسوی‌لارگانی با بیان اینکه نمونه چنین تجمعی را فقط در مناسک حج مشاهده می‌کنیم خاطرنشان کرد: بیش از 20 میلیون نفر به صورت خودجوش در مدت زمان کوتاهی خود را به سرزمین کربلا می‌رسانند، آن هم در کشوری که  شاید امکانات کافی و لازم را برای پذیرش این تعداد زائر در مدت زمان واحد نداشته باشد.


وی اضافه کرد: دشمنان تلاش کردند تا با ایجاد ناامنی در عراق از حرکت مردمی اربعین جلوگیری کنند، مردم عراق به‌صورت خودجوش با تمام دارایی خود پذیرای زائران حضرت اباعبدالله (ع) هستند که در نوع خود حرکتی بی‌نظیر است و این اتحاد و همدلی میان مسلمانان، همان چیزی است که رسانه‌های معاند از مخابره آن به جهان بیم و هراس دارند.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی خاطرنشان کرد: اینکه مردم از ملیت‌ها و قومیت‌های مختلف، کیلومترها راه را با پای برهنه و به عشق زیارت اربعین اباعبدالله طی می‌کنند، حقانیت اسلام را مطرح می‌کند و اسلاف کسانی‌که از صدر اسلام تاکنون دنبال خاموش کردن چراغ هدایت عاشورای حسینی بودند، چنین واقعیتی را برخواهند تابید.


انتهای پیام/4079/4034


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته