دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1396 - 15:25
امام جماعت مسجد الوحده الاسلامیه فلسطین در گفت‌وگو با آنا؛

انقلاب اسلامی عامل اصلی تحرک جنبش های مقاومت اسلامی فلسطین است 

امام جماعت مسجد الوحده الاسلامیه فلسطین گفت: عربستان و غرب با هم پیمان بسته‌اند تا جبهه واحدی علیه ایران ایجاد کنند و این، علاوه بر تلاش‌هایشان علیه موضوع فلسطین است.
کد خبر : 259861

گروه بین الملل خبرگزاری آنا؛ 22 بهمن امسال با حضور پرشکوه ملت غیور ایران اسلامی به قول مقام معظم رهبری آیت الله خامنه‌ای از آن 22 بهمن های تماشایی شد.


امسال نیز همچون سال های گذشته جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی مقابل دیدگان مهمان‌های خارجی از کشورهای عربی و غربی برگزار شد و آنان شاهد حضور میلیونی مردم در خیابان‌ها بودند تا درختی را که اکنون 39 ساله شده است، آبیاری کنند.
شیخ محمد صالح عبدالعال، امام جماعت مسجد الوحده الاسلامیه فلسطین که در راهپیمایی سال جاری حضور داشت و شاهد هنرنمایی مردم ایران بود، در گفت و گو با خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری آنا درباره «تاثیر انقلاب اسلامی ایران در پویایی و تداوم انتفاضه فلسطینیان» گفت: «انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی (ره)، رهبر فقید این انقلاب دو عامل قدرتمندی و تحرک جنبش های جهادی و مقاومت اسلامی فلسطین هستند و جمهوری اسلامی ایران همواره به برادران خود در سرزمین های اشغالی کمک کرده است.»


وی افزود: «ان شاالله با تداوم کمک های ایران شاهد آزادسازی قدس شریف خواهیم بود.»


عبدالعال اقدام ،تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره به رسمیت شناختن قدس به پایتختی اسرائیل را اقدامی محکوم به شکست توصیف کرد و گفت: «همه باید بدانند که ما می دانیم حکام آمریکا دشمنان اسلام و دشمنان فلسطین و دشمنان همه مظلومان عالم هستند. بنابراین، ما معتقدیم ان شاالله با کمک و اتحاد همه مظلومان عالم پیروزی از آن ملت فلسطین خواهد بود و قدس به آغوش اسلام و مسلمین بازخواهد گشت.»


امام جماعت مسجد الوحده الاسلامیه فلسطین در پایان درباره توطئه چینی سعودی‌ها برای اختلاف افکنی در جهان اسلام تصریح کرد: «برخی کشورهای اسلامی همچون عربستان با غرب علیه دیگر کشورهای اسلامی پیمان بسته اند تا بتوانند موضع واحدی علیه ایران داشته باشند. این توطئه سعودی ها را باید به تلاش های عربستان در راستای گره افکنی به موضوع فلسطین بیفزایید.»


وی افزود: «عربستان این سیاست را بعد از کسب قدرت از سوی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان دنبال و تلاش کرد بر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فشار بیاورد تا از مطالبات خود نسبت به سرزمین های اشغالی فلسطین به نفع اسرائیل کوتاه بیاید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته