دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1396 - 14:53
تذکر نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

وزیر نفت توتال را ملزم به استفاده از اجناس ایرانی کند

عضو هیات رئیسه مجلس تذکر نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
کد خبر : 245781

به گزارش حوزه پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (سه شنبه 5 دی) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.


تذکر هادی شوشتری نماینده قوچان به وزیر فرهنگ درخصوص تامین اعتبار مجتمع فرهنگی هنری قوچان و طراحی و اجرای یادمان هنرمند قوچانی به نام مرحوم حاج قربان سلیمانی.


تذکر سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزرای امور خارجه و ورزش و جوانان درخصوص لزوم پیگیری علت کارشکنی کشور آمریکا در صدور روادید وزنه برداران کشورمان جهت حضور در مسابقات جهانی که منجر به بروز مشکلاتی برای این قهرمانان کشور شده است.


تذکر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر نیرو و رئیس جمهور ضرروت مخالفت با اجرای پروژه انتقال آب از ونک شهرستان سمیرم به شهر رفسنجان استان کرمان که منجر به نابودی کامل منطقه شده است و تذکر به جهاد کشاورزی درخصوص ضرروت پرداخت مطالبات گندم‌کاران بابت خرید تضمنی گندم.


تذکر رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام به وزیر بهداشت درخصوص مشکلات عدیده پزشکی در حوزه انتخابیه و تذکر وی به وزیر نیرو درخصوص مشکلات شهرستان تربت جام در زمینه تامین آب.


تذکر بیت الله عبداللهی نماینده اهر و هریس به وزیر علوم درخصوص اینکه چرا دانشکده فرش هریس به تعطیلی کشانده شده است.


تذکر رنجبرزاده، قاضی پور، محجوب نمایندگان اسدآباد، ارومیه و تهران به وزیر نفت درخصوص صدور دستور خاص به منظور اینکه شرکت توتال از اجناس تولید داخلی از جمله از لوله‌های میادین مشترک استفاده کند.


تذکر جلال محمودزاده نماینده مهاباد به رئیس جمهور و وزیر نیرو درخصوص عدم رعایت قوانین زیست محیطی در رابطه با صدور مجوزهای پمپ بنزین و دفع زباله.


تذکر منوچهر جمالی نماینده رودبار به وزیر علوم درخصوص عدم اجرای دقیق قانون در موضوع درآمدهزینه و پرداخت‌های قانونی جهاد دانشگاهی و عدم تخصیص اعتبارات در نظر گرفته شده برای زیرمجموعه‌ها مانند فعالیت‌های پژوهشی.


تذکر احمد سالک نماینده مردم اصفهان به وزیر آموزش و پرورش درخصوص تغییر هرچه سریع‌تر مدیریت آموزش و پرورش استان اصفهان اقدام کنید چراکه تحمل حذف نیروهای با تجربه و انقلابی را نداریم.


احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده به وزیر راه و شهرسازی درخصوص آغاز عملیات اجرای تعریض جاده خدابنده به ابهر و تذکر به وزیر آموزش و پرورش درخصوص بالاترین درصد مدارس تخریبی در شهرستان خدابنده و عدم وجود سرویس‌های بهداشتی در مدارس.


تذکر سیداحسن علوی نماینده مردم سنندج به وزیر کار دراین خصوص که علیرغم کلنگ‌زنی ساختمان تامین اجتماعی دیواندره و گذشت بیش از یک سال از کلنگ‌زنی هنوز کار آغاز نشده، علت چیست؟


تذکر سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه به رئیس جمهور درخصوص اینکه در 27 تیرماه سال گذشته در بین مردم کرمانشاه قول داده است قطار به کرمانشاه برسد اما هنوز پروژه‌های راه‌آهن این شهر در پیچ و خم سوءمدیریت وزارت راه وشهرسازی قرار گرفته است.


تذکر فلاخت پیشه نماینده اسلام آباد غرب درخصوص جلوگیری از تضییع حقوق مردم و کارکنان موسسه افضل توس در استان کرمانشاه.


تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر به وزیر دفاع درخصوص اینکه به تملکات و تصراف و بهره برداری اراضی خسروآباد شهرستان شاهین شهر و میمه توسط ارتش که مورد اعتراض کشاوران منطقه است رسیدگی کند.


تذکر نادر قاضی پور، محمدحسین فرهنگی و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه، تبریز و تهران به وزرای اقتصاد و صنعت درخصوص جلوگیری از کالای خارجی که مشابه داخلی دارند توسط هیات امنای ارزی وزارت بهداشت.


تذکر قاضی پور به وزیر محترم اقتصاد و داری و رئیس جمهور درخصوص تسریع در پرداخت بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی کشور.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب