دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1396 - 12:50
دبیرکل اتحادیه بین‌المجالس در نشست اضطراری کمیته فلسطین:

تصمیم آمریکا پیامدهای ناگواری برای قدس و مسجد‌الاقصی دارد

دبیر کل اتحادیه بین‌المجالس اتخاذ تصمیمی اضطراری برای جلوگیری از پیامدهای ناگوار برنامه آمریکا درباره قدس و مسجدالاقصی را ضروری دانست.
کد خبر : 242798

به گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، «محمود اردول قیلیچ» دبیر کل اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی که در هتل اسپیناس برگزار شد، گفت: موضوع فلسطین اصلی‌ترین موضوع امت‌های اسلامی است از این رو بر اساس قطعنامه‌ها، بیانیه‌ها و مواردی که در نشست‌های اتحادیه صادر شده می‌بایست واکنشی به این شرایط اضطراری نشان دهیم زیرا ایالات متحده به طرح موضوع انتقال پایتخت اسرائیل و سفارت خود به بیت‌المقدس پرداخته است.


وی تصمیم ایالات متحده را توهین صریح به مشروعیت بین‌الملل دانست و افزود: سازمان‌های بین‌المللی و جامعه جهانی باید ورود پیدا کنند زیرا پیامدهای ناگواری در پی این تصمیم برای قدس و مسجد‌الاقصی پیش خواهد آمد.


دبیر کل اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی با تأکید بر برگزاری این نشست در راستای وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی برای دفاع از فلسطین و قدس گفت: تصمیمی اتخاذ خواهیم کرد تا تکلیف قدس و اقدامات لازم در این زمینه مشخص شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته