دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1396 - 12:27
سخنگوی آتش‌نشانی تهران به آنا خبر داد:

جزئیات واژگونی تانکر ۳۳ هزار لیتری در خیابان ستارخان

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه صبح امروز یک تانکر ۳۳ هزار لیتری حامل بنزین زیر پل ستارخان تهران دچار حادثه شد، گفت: آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه تا شعاع ۵۰۰ متری کردند.
کد خبر : 180848

کاظم هاشم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به نشت گازوئیل از باک خودروی تانکر حامل بنزین در خیابان ستارخان درباره جزئیات این حادثه توضیح داد: ساعت 9:33 صبح امروز حادثه نشت گازوئیل از باک خودروی تانکر حامل بنزین در خیابان ستارخان، زیر پل ستارخان به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی، به همراه دو دستگاه خودروی فوماتیک،خاور کف و جرثقیل به محل حادثه اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک تانکر 33 هزار لیتری حامل بنزین دچار حادثه شده، چرخ این تانکر به داخل گودالی رفته و باعث شکستن باک و نشت بنزین از آن شده بود که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی مشغول ایمنی‌سازی محل حادثه شدند و تا محدوده 500 متری از محل حادثه شهروندان را از مغازه‌ها و خانه‌های اطراف تخلیه کردند.


وی اضافه کرد: این حادثه باعث شده که مسیر تردد خودروها در محدوده زیر پل ستارخان بسته و باعث ترافیک سنگین در این محدوده شود، هم‌اکنون آتش‌نشانان مشغول تخلیه بنزین تانکر و انتقال آن هستند و عملیات تا یک ساعت دیگر ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته