دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1396 - 15:49

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد ایران و روسیه را تهدید کرد

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد با بیان اینکه هیچ گزینه‌ای ( در مورد ایران و روسیه) «از روی میز برداشته نشده » می گوید تحریم‌های سختی علیه ایران و روسیه در راه است.
کد خبر : 170723

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، نیکی هالی در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌ان گفت:‌«ما خواستار خروج (روسیه و ایران از سوریه) هستیم.»


هالی گفت: «من فکر می‌کنم در این موقعیت هیچ گزینه‌ای از روی میز برداشته نشده است. من فکر می‌کنم آنچه شما مشاهده خواهید کرد یک رهبری قوی است. شما در آینده اقدامات آمریکا را در زمانی که لازم به عمل است مشاهده خواهید کرد.»


این اظهارات هیلی در حالی مطرح می‌شود که سناتور مک کانل به نمایندگان گفته است که او به دنبال طرح تحریم‌های جدید علیه دو کشور (ایران و روسیه) است که از بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه حمایت می‌کنند و آمریکا می‌گوید که مسئول حمله شیمیایی هفته گذشته به غیرنظامیان در سوریه هستند.


هالی می‌گوید دولت آمریکا برای این ادعا که بشار اسد حمله شیمیایی به غیرنظامیان به سوریه را ترتیب داده است مدارکی در دست دارد.


او گفت که در نشستی که در این هفته (درشورای امنیت سازمان ملل متحد) داشته‌اند شواهد را ارائه کرده‌اند.


هالی گفت: «ما شواهد را مشاهده کردیم. رئیس‌جمهوری (دونالد ترامپ) شواهد را مشاهده کرد. همه این مدارک به طور طبیعی محرمانه است و من مطمئن هستم که آنها می‌توانند آن را طبقه‌بندی کنند و خواهند کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب