دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس اتاق اصناف ایران :

استقرار کسبه پلاسکو در مجتمع تجاری نور تهران قطعی شد

رئیس اتاق اصناف ایران از استقرار قطعی کسبه پلاسکو در مجتمع تجاری نور واقع در تقاطع خیابان های ولی عصر(عج) – طالقانی تهران خبر داد.
کد خبر : 155039

به گزارش گروه اقتصادی آنا از اتاق اصناف ایران، علی فاضلی روز دوشنبه در جلسه نشست با روسای اتاق اصناف مراکز استان ها گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در نهاد ریاست جمهوری که به ریاست دکتر شریعتمداری معاون امور اجرایی رییس جمهور و نمایندگان سازمان های ذیربط برگزار شد، با استقرار کسبه حادثه دیده ساختمان پلاسکو در مجتمع تجاری نور موافقت شد.


وی افزود: بر اساس این توافق ، مقرر شد حداکثر تعداد ۶۰۰ واحد تجاری در طبقات بالای همکف ساختمان تجاری نور طبق معرفی اتحادیه مربوط به اصناف شاغل در ساختمان پلاسکو به مدت ۲ سال به صاحبان مشاغل مذکور تحویل شود.


فاضلی ادامه داد: طبق این توافق ، تحویل واحدهای مورد اشاره و استقرار کسبه ساختمان از ۱۵ بهمن ماه خواهد بود و شهرداری تهران در جهت امکان تفکیک و تقسیم واحدهای بزرگ به واحدهای کوچکتر در صورت لزوم با رعایت نکات ایمنی و با استفاده از مصالح سبک مساعدت لازم به عمل خواهد آورد.


در این جلسه محمدرضا فیاض معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، یدالله صادقی سرپرست معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت و علی امانت قائم مقام مرکز اصناف و بازرگانان ایران حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته