دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1395 - 13:25

دستیار ویژه رئیس‌جمهوری: امنیت ایران حاصل وحدت اقوام و گروه‌های مختلف است

دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با اشاره به اهمیت امنیت در کشور، گفت: امنیت امروز ایران حاصل وحدت و انسجام مردم، اقوام و گروه‌های مختلف است.
کد خبر : 142934

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام علی یونسی پنجشنبه شب در جلسه شورای معاونان استانداری قم با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و علمی قم، اظهار کرد: این ویژگی‌ها موجب متمایز شدن قم از سایر استان‌ها شده است.


وی قم را محور اصلی تحولات فرهنگی در کشور دانست و گفت: مسأله مهاجرت به قم، تأثیرات فرهنگی متفاوتی در قم خواهد داشت و یکی از اصلی‌ترین موضوعات مورد توجه در قم است.


یونسی زائرپذیری و گردشگری مذهبی را از مهمترین عامل توسعه استان قم عنوان کرد و ادامه داد: استفاده از این ظرفیت می‌تواند زمینه گسترش قم و گشایش‌های اقتصادی را فراهم کند.


دستیار ویژه رئیس‌جمهوری با تأکید بر لزوم تأمین اماکن امن و آسایش جهت مسافران وزائران در قم، افزود: در این راستا حضور بخش خصوصی در کمک به دولت نقشی اساسی دارد.


وی اقتصاد پویا را موچب نشاط اجتماعی دانست و گفت: نگاه ویژه و تحولگرا در مسائل اقصادی می‌تواند موجب رشد اقتصاد کشور شود.


وی همچنین بر موضوع امنیت کشور به عنوان یک دستاورد مهم در نظام اشاره کرد و ادامه داد: این امنیت حاصل وحدت و انسجام همه اقوام و گروه‌ها در کشور است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته