دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1395 - 16:17

دمشق: سلامت افراد مسلحی که قصد خروج از شرق حلب را دارند، تضمین می‌کنیم

دولت سوریه اعلام کرد که افراد مسلح به همراه سلاح شخصی خود و افراد غیر نظامی که تمایل به خروج از شرق حلب را دارند، می‌توانند این کار را انجام دهند و دولت نیز حفظ امنیت آنان را تضمین می‌کند.
کد خبر : 124963

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از فارس، دولت سوریه امروز دوشنبه اعلام کرد که تمایل دارد برای حفظ جان افراد غیر نظامی در شهر حلب اقدامات مهمی را انجام دهد.


دمشق اعلام کرد که دولت آماده است تا امنیت کسانی را که قصد دارند از شرق حلب خارج شوند، حفظ و مستلزمات زندگی عادی را برای آنان فراهم کند.


خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش کرد دولت سوریه همچنین سلامت افراد مسلحی را که قصد خروج از شرق حلب را دارند، تضمین و وضعیت آنان را حل و فصل خواهد کرد.


دولت سوریه همچنین تأکید کرد که افراد مسلح می‌توانند با سلاح شخصی خود به مناطق دیگری که تمایل دارند، بروند و افراد زخمی و آسیب دیده از شرق حلب خارج و به آنان امدادرسانی پزشکی صورت گیرد.


دمشق اعلام کرد که هدف از این اقدام بازگشت زندگی عادی به شرق حلب است تا پس از آن نهادهای خدماتی کشور بتوانند وظایف خود را برای شهروندانی انجام دهند که تمایل دارند در این منطقه باقی بمانند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته