دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا: نیروهای مسلح، امروزرسالت عظیم‌تری نسبت به دوران دفاع مقدس بر عهده دارند

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که امروز نیروهای مسلح رسالت عظیم‌تری نسبت به دوران دفاع مقدس بر عهده دارند، گفت: با وجود اینکه جوانان ما دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند اما شاهدیم که به باب جهاد وارد شده‌اند و خون مطهرشان در کرانه‌های دور برای دفاع از اسلام و تقویت انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن بر زمین می‌ریزد.
کد خبر : 121119

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از سپاه نیوز، سردارسرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح در همایش جهاد کبیر امتداد راه شهیدان با گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب ما انقلاب ارزش‌ها و معنویت‌ها و برای اهتزاز کلمه لااله‌الاالله و محمدرسول الله بود.


وی افزود: جنگ تحمیلی به لطف خداوند و رهبری امام خمینی (ره) و جانفشانی و فداکاری رزمندگان به دفاع جانانه، باارزش و مقدس تبدیل شد.


معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا با بیان این که امروز نیروهای مسلح رسالت عظیم‌تری نسبت به دوران دفاع مقدس بر عهده دارند، گفت: با توجه به اینکه جوانان دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند اما شاهدیم که به باب جهاد وارد شده‌اند و خون مطهرشان در کرانه‌های دور برای دفاع از اسلام و تقویت انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن بر زمین می‌ریزد.


وی با بیان اینکه در ارزیابی‌های سال گذشته نیروهای مسلح از نظر توان رزمی رشد داشته‌اند، تاکید کرد: براساس شرایط جدید انقلاب و عمل به رسالت خود باید توان دفاعی، اثربخشی، کارایی، هم‌افزایی و آمادگی نیروهای مسلح افزایش یابد.


ایزدی با تاکید بر لزوم آمادگی نیروهای مسلح در برابر دشمنان، تصریح کرد: دشمن در صحنه داخلی و خارجی جنگ نیابتی به راه انداخته است؛ نیروهای مسلح کشور در برابر جنگ‌های نیابتی دشمن در داخل و خارج رسالت سنگین‌تر از دفاع مقدس بر عهده دارند.


او در ادامه با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه است، افزود: امروز در کشور شاهد پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، بهداشت و درمان، راه و ترابری و انسجام اجتماعی هستیم که نباید نادیده گرفته شود.


وی با بیان اینکه دشمن به دنبال جنگ نیابتی است و باید جهاد کبیر مدنظر مقام معظم رهبری در جامعه ایجاد شود، گفت: به برکت خون شهدا در منطقه ازاقتدار و ثبات بی‌نظیر برخوردار هستیم.


معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به جریان‌های نفوذی در کشور، تصریح کرد: در انقلاب مشروطیت، جریان نفوذ بیگانه منجر به شهادت رسیدن آیت‌الله نوری شد و در ملی شدن صنعت نفت نیز جریان نفوذ سبب کودتای 28 مرداد شد، دشمن در حال جنگ نرم و سست کردن اتحاد، انسجام و بی‌اعتمادی با جریان نفوذ است.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به دلیل اتحاد مردمی و رهبری مقام معظم رهبری و علمای دینی از پشتوانه قوی برخوردار است، خاطر نشان کرد: لازم است که جهاد کبیر در عرصه‌های مختلف کشور پیاده شود.


معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه در عرصه سیاست و اقتصاد از جنگ نیابتی داخلی دشمن باید جلوگیری شود، تأکید کرد: در خلیج فارس توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بزرگ‌ترین پالایشگاه بنزین در حال راه‌اندازی است که در آینده کشور ایران جزو صادر کننده بنزین در جهان می‌شود .


سردار ایزدی بیان کرد: امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ نیاتی در منطقه درصدد است دستاوردهای نظام را مخدوش و چراغ انقلاب را خاموش کند.


وی عنوان کرد: تمام تلاش و حرکت رژیم صهیونیستی در محو و نابودی محور مقاومت است تا به دنبال آن ایران اسلامی را از بین ببرد اما رزمندگان مدافع حرم برای حفظ محور مقاومت در شام و عراق جان خود را نثار می‌کنند.


معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در پایان با بیان اینکه جهاد افضل و جهاد کبیر به معنای خنثی کردن جنگ نیابتی دشمنان است، تصریح کرد: در یک حرکت عظیم باید تکلیف خود را نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری انجام داده و به جهاد کبیر جامه عمل بپوشانیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته