دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1395 - 11:07
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران:

خدمات دهی قربانگاه های شهرداری تا ساعت 15/ سقف قیمت 14 هزار تومان برای هر کیلو گوشت دام زنده

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: در روز عید قربان سقف قیمت هر راس دام زنده کیلویی 14 هزار تومان اعلام شده است.
کد خبر : 117522

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، عبدالحسین رحیمی در مراسم روز عید قربان با اشاره به قیمت تعیین شده برای هر راس گوسفند گفت: سقف قیمت اعلامی توسط اتحادیه کیلویی 14 هزار تومان تعیین شده است و هیچ یک از جایگاه‌ها اجازه فروش بالاتر از این قیمت را ندارند.


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه مسلما قیمت گوسفند در همه جا تابع عرضه و تقاضاست، تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا بر روی گوسفند قیمت گذاری نمی‌کنند .


وی با اشاره به ساعات خدمات دهی قربانگاه‌ها در روز عید قربان تصریح کرد: امروز از ساعت 5 صبح تا 15 بعدازظهر تمامی 32 جایگاه اعلامی در تهران به شهروندان خدمات دهی می‌کنند .


رحیمی با اشاره به اینکه 30 هزار راس دام در جایگاه‌ها استقرار پیدا کرده‌اند، گفت: این در حالی است که 350 دامپزشک در خصوص کشتار دام قبل و بعداز ذبح حضور دارند و سازمان میادین دام‌ها را به شرط سلامت عرضه می‌کند.


مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به حضور روحانی و ناظر ذبح شرعی در تمامی جایگاه‌ها یادآور شد: از 32 جایگاه 19 جایگاه برای سازمان میادین و 13 جایگاه برای مراکز خیریه و کمیته امداد است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته