دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1394 - 14:15

هنیه: «مقاومت و وحدت» گزینه استراتژیک حماس و ملت فلسطین است

معاون ریاست جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در سخنانی «مقاومت» را گزینه راهبردی این جنبش و ملت فلسطین برای دستیابی به همه اهدافش اعلام کرد.
کد خبر : 11038

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری «الرساله»، «اسماعیل هنیه» معاون ریاست جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سخنانی اعلام کرد: «مقاومت» گزینه راهبردی حماس و ملت فلسطین برای آزادسازی سرزمین قدس، حق بازگشت و ایجاد دولتی با حاکمیت کامل است.


«هنیه» در خلال سخنان تلفنی خود در دانشگاه ملی «نجاح» گفت: طرح ما آزادسازی فلسطین و بازگشت (ملت فلسطین) است، طرح ما نه دولت موقت، نه دولتی در غزه، نه دولتی بدون غزه، نه دولتی در کرانه باختری یا بدون کرانه باختری و نه دولتی بدون قدس است. گزینه ما مقاومتی فراگیر است که همه این موارد را شامل می‌شود.


وی با بیان اینکه وحدت ملی، سلاحی است که حماس آن را به دست گرفته است، اظهار کرد: ما، برادران خود در کرانه باختری را به اجرای توافق‌هایی که امضا کرده‌ایم، فرا می‌خوانم.


این سخنان در مراسمی که انجمن اسلامی دانشگاه «نجاح» (واقع در کرانه باختری) به مناسبت سالگرد شهادت شیخ «احمد یاسین» بنیان‌گذار حماس برگزار شده بود، اعلام شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته