دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1395 - 12:52

عمر متین، دانش آموز مردودی دبیرستان/ بازجویی اف‌بی‌آی از اعضای مسجد اورلاندو

ماموران پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) از اعضای مسجدی که عمر متین، عامل حمله به کلوب همجنس‌گرایان در اورلاندو به آن رفت و آمد می‌کرد، بازجویی کردند. همچنین سوابق تحصیلی وی نشان می‌دهد که او در دوران تحصیل، فرد بسیار ناموفقی بوده است.
کد خبر : 94718

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از رویترز، ماموران اف‌بی‌آی روز جمعه از اعضای مسجد فلوریدا که عمر متین، عامل حمله به کلوب همجنس‌گرایان در اورلاندو به آن رفت و آمد می‌کرد به این امید که بتوانند سرنخ‌هایی از روابط او پیدا کنند، بازجویی کردند. اطلاعات جدید فاش‌شده نشان می‌دهد که قاتل در دوران جوانی مشکلات رفتاری داشته است.


مستندات تحصیلی‌ای که رویترز به دست آورده است نشان می‌دهد متین در دوران تحصیل چندین بار تعلیق شده که حداقل دو بار آن به خاطر دعوا بوده و بعدا به خاطر احتمال ترک تحصیل به یک دبیرستان ویژه منتقل شده است.


متین 29 ساله، که روز 12 ژوئن (23 خرداد) با حمله به یک کلوب همجنس‌گرایان در اورلاندو 49 نفر را به قتل رساند، به گفته همسر سابقش یک فرد بددهان، دارای اختلالات روانی و رفتارهای خشونت‌آمیز بوده است.


افراد دیگری نیز که وی را می‌شناختند، متین را یک شهروند آمریکا و ایالت فلوریدا توصیف کرده‌اند که در نیویورک از پدر و مادری افغانستانی متولد شده و فردی ساکت، غیراجتماعی و عمدتا منزوی بوده است.



انتهای پیام/

برچسب ها: اف بی آی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته