دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1403 - 16:18

دومین کنفرانس بین‌المللی بیوفتونیک و مهندسی پزشکی آغاز به کار کرد

دومین کنفرانس بین‌المللی بیوفتونیک و مهندسی پزشکی آغاز به کار کرد
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از آغاز کار دومین کنفرانس بین‌المللی بیوفتونیک و مهندسی پزشکی خبر داد.
کد خبر : 938075

رحیم وکیل‌زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار آنا از آغاز کار دومین کنفرانس بین‌المللی بیوفتونیک و مهندسی پزشکی خبر داد و اظهار کرد: این کنفرانس بین‌المللی به‌صورت آنلاین و سراسر دنیا کار خود را با پیام ارسالی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: نانوبیوفوتونیک، بیوفوتونیک کوانتومی، بیوفوتونیک در دندانپزشکی، بیوفوتونیک در تشخیص، بیوفوتونیک در درمان، بیوفوتونیک در انتقال دارو، بیوفوتونیک در مهندسی پزشکی، بیوفوتونیک در سلول‌های بنیادی و بیوفوتونیک در صنایع غذایی از محور‌های این کنفرانس است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: تعداد ۶۲ مقاله از کشور‌های مختلف آمریکا، انگلستان، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، آلمان، ایران، روسیه، هلند، فرانسه، هندوستان، چین، عراق، مجارستان، اتریش و نروژ به دبیرخانه علمی این همایش ارسال شده که تعداد ۲۵ مقاله در این کنفرانس به‌صورت سخنرانی و پوستر پذیرفته شده است.

وکیل‌زاده اضافه کرد: از تاریخ ۱۶ تیر امسال مقالات به دبیرخانه ارسال شده که پذیرش نهایی مقالات در ۳۰ مهر انجام و این کنفرانس به مدت سه روز از ۷ آبان جاری کار خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب