دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر تبریز عنوان کرد؛

ظرفیت‌های دانشگاه آزاد بستر مناسبی برای تقویت حوزه ورزش

ظرفیت‌های دانشگاه آزاد بستر مناسبی برای تقویت حوزه ورزش
پرویز هادی تأکید کرد: امکانات و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی بستر مناسبی برای تقویت ورزش شهروندی کلانشهر تبریز است.
کد خبر : 827555

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از تبریز، نشست بررسی همکاری‌های مدیریت کلانشهر تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با حضور اعضای کمیسیون ورزش برگزار شد.

پرویز هادی رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در این نشست بر لزوم هم‌افزایی دانشگاه با مدیریت شهری تأکید و اظهار کرد: امکانات و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بستر مناسبی برای تقویت ورزش شهروندی کلانشهر تبریز است.

مدیر امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز هم اهداف و فعالیت‌های مدیریت ورزش و فراغت دانشگاه و حجم عظیمی از فعالیت‌های ورزش همگانی (برگزاری جشنواره‌ها، ورزش خوابگاهی، ورزش کارمندی و...) ورزش قهرمانی (فعالیت در بالای ۲۰ رشته ورزشی) و ورزش حرفه‌ای (دوچرخه‌سواری) که برای بیش از ۲۲ هزار نفر شامل دانشجویان و کارکنان که شهروند محسوب می‌شوند را ارائه کرد.

حبیب محمدپور یقینی به موفقیت‌های حاصل از لیگ مجازی همگانی، نایب قهرمانی در ورزش قهرمانی در کشور، قهرمانی تیم دوچرخه‌سواری بزرگسالان در لیگ برتر در دو دوره، قهرمانی تیم دوچرخه‌سواری جوانان در لیگ برتر اشاره کرد و فعالیت‌های فرهنگی ازجمله نامگذاری تیم دوچرخه‌سواری به‌نام شهید دانشجوی مدافع حرم صادق عدالت اکبری، پیوست‌های فرهنگی رویداد‌های ورزشی را برشمرد.

در این نشست اینگونه مصوب شد که تفاهم‌نامه‌ای با هماهنگی طرفین، تدوین و در جلسه بعدی پس از تصویب، منعقد و اجرا شود.

همکاری مشترک بین باشگاه ورزشی دانشگاه و شرکت باشگاه شهرداری تبریز در حوزه‌های ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای، معرفی دانشجویان تربیت‌بدنی از سوی دانشگاه برای طرح پویش و نیرو‌های داوطلب به شرکت باشگاه شهرداری تبریز، برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی برای مدیران، مربیان و کارشناسان شهرداری در حوزه‌های مختلف تربیت‌بدنی به سفارش شهرداری تبریز، برگزاری دوره‌های آموزشی در‌خصوص ورزش همگانی برای شهروندان با سفارش شهرداری تبریز، تهیه محتوای رسانه‌ای آموزشی درراستای فرهنگ‌سازی برای ورزش همگانی توسط دانشگاه به سفارش مدیریت شهری همکاری در استفاده از امکانات ورزشی طرفین، حمایت مدیریت شهری از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی مرتبط با حوزه شهر تبریز، ارائه اولویت‌های پژوهشی مدیریت شهری درباره ورزش شهروندی به دانشگاه برای اجرا ارائه خدمات مدیریتی، مشاوره‌ای و تخصصی در زمینه‌های ورزش حرفه‌ای، قهرمانی و همگانی به مدیریت شهری با سفارش مدیریت شهری، مشارکت دانشگاه در طراحی اماکن ورزشی مدیریت شهری با سفارش مدیریت شهری محور‌های پیشنهادی این تفاهم‌نامه است.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز همچنین ابراز امیدواری کردند که از ظرفیت‌های بالای دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در حوزه ورزش استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته