دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1403 - 10:01

لزوم بهره‌مندی دستیاران آموزشی از مهارت‌های علمی و کاربردی

لزوم بهره‌مندی دستیاران آموزشی از مهارت‌های علمی و کاربردی
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک تأکید کرد که انتظار از دستیاران آموزشی کسب مهارت‌های علمی و کاربردی و تعامل با دفتر نهاد است.
کد خبر : 936251

به گزارش خبرنگار آنا، نشست توان‌افزایی دستیاران آموزشی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک، معاونان آموزش و مهارتی، فرهنگی دانشجویی، مدیران باشگاه پژوهشگران جوان، حراست و گزینش در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک در این نشست به تبیین برخی آیات و روایات به اهمیت کار تعلیم و تربیت پرداخت و اظهار کرد: با توجه به فطرت‌های پاک دانشجویان اینکه چه محتوایی را به ذهن و دل آنها وارد می‌کنیم مسئول هستیم.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر غلامی با اشاره به پرهیز از عدم ورود به حوزه‌هایی که تخصصی نداریم، ادامه داد: آگاهی داشتن نسبی از مسائل روز، رعایت قوانین و مقررات، ارتباط سازنده با دانشجویان، بهره‌مندی از مهارت‌های علمی و کاربردی و تعامل با دفتر نهاد نمایندگی از موارد قابل انتظار از دستیاران آموزشی است.

سحر هنرمند جهرمی معاون آموزش و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک هم در این نشست به تبیین قوانین و مقررات آموزشی و اداری نظیر نحوه اداره کلاس‌های آموزشی، لزوم برگزاری منظم کلاس‌ها طبق برنامه هفتگی، ارائه طرح درس، چگونگی برگزاری امتحانات، حفظ آراستگی و سایر نکات مدنظر برای دستیاران آموزشی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب