دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1403 - 09:00

ایجاد بانک اطلاعاتی جامع توسط کانون دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد شهرقدس

ایجاد بانک اطلاعاتی جامع توسط کانون دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد شهرقدس
سرپرست کانون دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس از ایجاد بانک اطلاعاتی جامع توسط این کانون خبر داد.
کد خبر : 936889

شایان نامداری سرپرست کانون دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در گفت‌وگو با خبرنگار آنا از ایجاد بانک اطلاعاتی جامع توسط این کانون خبر داد و اظهار کرد: این بانک اطلاعاتی با هدف ایجاد ارتباطات مؤثر با مراکز، صنایع و ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از دانش‌آموختگان این واحد دانشگاهی در راستای تحقق اهداف این کانون ایجاد شد.

وی افزود: با توجه لزوم ارتباط با دانشجویان پس از فراغت از تحصیل برای همراهی آنها در راستای ورود به فضای کسب‌وکار، دوره‌های مهارت افزایی و موارد مرتبط را برای دانشجویان برگزار و تا رسیدن به نتیجه مطلوب همراهی می‌کنیم؛ چراکه اطمینان داریم هر دانشجو یک ایده و یک ظرفیت بزرگ در سن جوانی برای اجرا دارد.

سرپرست کانون دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با اشاره به اهمیت ایجاد بانک اطلاعاتی از دانش‌آموختگان مطرح کرد: در سال نزدیک به ۴ هزار دانش‌آموخته از این واحد دانشگاهی، فارغ‌التحصیل می‌شوند که جمعیت بسیار مناسبی برای برآوردهای نظام آموزشی در دانشگاه‌ها در کشور است و از طرفی می‌توان از افتخارات و نخبگان دانشگاهی پس از تحصیل در همه بخش‌ها و مشاغل در معرفی دانشگاه استفاده کرد.

نامداری با بیان ایجاد کمیته‌های تخصصی برای ارتباط با مراکز و مجموعه‌ها در راستای همکاری‌هایی مهارت افزایی دانش‌آموختگان از تلاش‌هایی برای ایجاد این ارتباطات در ماه‌های گذشته خبر داد.

وی به تشکیل کمیته‌ای مجزا برای تدوین آیین‌نامه پیشنهادی جشن‌های فارغ‌التحصیلی و اجرای این جشن‌ها و گردهمایی‌ها به‌صورت یکپارچه اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب