دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آقایی: گلزنی به چادرملو واقعاً دشوار بود/ اکرم عفیف پرسپولیس را اذیت می‌کند

آقایی: گلزنی به چادرملو واقعاً دشوار بود  اکرم عفیف پرسپولیس را اذیت می‌کند
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: گلزنی مقابل تیم چادرملو که سازماندهی دفاعی خوبی داشت واقعاً دشوار بود.
کد خبر : 934715

سعید آقایی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص برتری پرسپولیس مقابل چادرملو که در وقت‌های اضافی به دست آمد، اظهار کرد: گلزنی مقابل تیم چادرملو که در فاز دفاعی کاملاً منسجم بود و سازماندهی بسیار خوبی داشت کار واقعاً دشواری بود. چادرملو در یک نیمه زمین بازی می‌کرد و سعید اخباری نشان داد روی تیمش به خصوص در اجرای بازی فشرده و ندادن فضا به پرسپولیس حسابی کار کرده بود. 

وی ادامه داد: کیفیت زمین چمن بسیار بد بود و برای هر دو تیم مخصوصاً تیمی که بیشتر حمله می‌کرد و به دنبال برتری بود کار را سخت‌تر کرده بود. چنین زمین‌هایی مایه خجالت است و متأسفانه به کسی هم بر نمی‌خورد که تلاشی برای اصلاح چنین زمینه‌هایی صورت نمی‌گیرد. در بازی‌هایی که یک طرف به دنبال حداقل امتیاز است و به استفاده از ضد حملات فکر می‌کند، گل زدن خیلی سخت است و بازی از شکل عادی خارج می‌شود. اگر پرسپولیس در همان دقایق ابتدایی به گل می‌رسید، برای کسب پیروزی کار ساده‌تری داشت اما بخت یار بود که در وقت‌های اضافه به گل پیروزی بخش رسید. 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره دیدار بعدی پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا با السد قطر خاطرنشان کرد: واقعیت این است که سرعت رشد فوتبال در کشورهای عربی بسیار بالاست و ما در حال دست و پا زدن هستیم تا به آنها برسیم. تیم‌هایی مثل السد تا بن دندان مسلح هستند و مهره‌هایی چون اکرم عفیف که تیم ملی و استقلال را آزار داد اگر مهار نشود، پرسپولیس را اذیت خواهد کرد. غیرت ایرانی تا جایی جواب می‌دهد و زمانی که حریفی حرفه‌ای داریم کشک می‌شود چون بازیکنان ما با چند برابر توانایی خود هم بازی کنند باز هم توان غلبه بر حریف ممکن نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب