دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرعامل چادرملو: بالای ۵۰ درصد تیم فصل قبل حفظ می‌شود/ اخباری لیست خود را به ما داده است

مدیرعامل چادرملو: بالای ۵۰ درصد تیم فصل قبل حفظ می‌شود  اخباری لیست خود را به ما داده است
مدیرعامل باشگاه چادر ملو گفت: توجهی به اسم و رسم بازیکنی نداریم و بالای ۵۰ درصد از تیم فصل قبل در فصل بعد برای ما بازی می‌کنند.  
کد خبر : 918524

علی عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه سعید اخباری لیست بازیکنان مدنظر خود را برای فصل آینده در اختیار باشگاه چادر ملو اردکان قرار داده یا خیر، اظهار کرد: با سرمربی تیم جلسه گذاشتیم و او لیست خود را تحویل باشگاه داد. اولویت اول بازیکنان تمدیدی تیم هستند و ان‌شاءالله در ادامه برای جذب بازیکنان جدید شروع خواهیم کرد.

وی درباره اینکه نام بازیکن خارجی هم در لیست اخباری دیده می‌شود، گفت: فعلاً که نام بازیکن خارجی در لیست سرمربی تیم نبوده است. ممکن است در آینده باشد یا نباشد. اگر نیاز به بازیکن خارجی بود حتماً این کار را خواهیم کرد.  

مدیرعامل باشگاه چادر ملو در خصوص اینکه بیشتر بازیکنان مدنظر برای جذب از دیگر تیم‌ها، از لیگ برتر هستند یا لیگ دسته یک، عنوان کرد: اصلاً برای ما مهم نیست که بازیکن در کدام لیگ بازی می‌کند و کیفیت بازیکن اهمیت دارد. احتمال دارد بازیکنی انطباق بهتری با تیم ما داشته و از لیگ یک باشد. بیشتر به عملکرد و کیفی بازیکن توجه می‌کنیم تا اینکه بخواهیم به اسم و رسم او توجه کنیم.

وی درباره اینکه چند درصد از تیم فصل قبل چادر ملو حفظ می‌شود، تصریح کرد: مهره‌های اصلی خود را با نظر سرمربی تیم نگه می‌داریم. بالای ۵۰ درصد از تیم فصل قبل در فصل بعد برای ما بازی می‌کنند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته