دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زمان شروع تمرینات چادرملو مشخص شد

عطایی: بازیکن خارجی بر اساس نیاز سرمربی می‌گیریم/ ورزشگاه یزد تا بازی ها آماده می شود

عطایی: بازیکن خارجی بر اساس نیاز سرمربی می‌گیریم  ورزشگاه یزد تا بازی ها آماده می شود
مدیرعامل باشگاه چادر ملو گفت: قیمت بازیکنان داخلی به همین شکل باشد سراغ بازیکن خارجی می‌رویم و بر اساس نیاز سرمربی خواهد بود.
کد خبر : 922232

علی عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه تمرینات تیم چادر ملو اردکان برای فصل جدید فوتبال باشگاهی ایران از چه زمانی شروع می‌شود، اظهار کرد: بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی از روز چهارشنبه تمرینات خود را برای فصل بعد آغاز خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه چادر ملو اردکان در مورد اینکه ورزشگاه شهید نصیری یزد تا ۲۵ مرداد که شروع لیگ برتر است آماده خواهد شد، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان یزد این قول را به ما داده که ورزشگاه با استاندارد‌های مدنظر سازمان لیگ تا اولین میزبانی ما در لیگ برتر آماده می‌شود.

عطایی درباره اینکه برای جذب بازیکن خارجی تصمیمی از سوی باشگاه چادرملو گرفته شده یا خیر، تصریح کرد: درصدد آن هستیم تا برای جذب بازیکن خارجی اقدام کنیم. آنچه نیاز سعید اخباری سرمربی تیم باشد بازیکن خارجی خواهیم گرفت. قیمت بازیکنان داخلی به همین شکل باشد سراغ بازیکن خارجی خواهیم رفت. در حال انجام کارهای مربوطه هستیم تا در صورت اجرایی شدن این موضوع، بازیکنان جدید فرصت تمرین و هماهنگ شدن با سایر مهره‌های تیم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته