دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1403 - 14:00

ارسال ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی به جشنواره نهضت نهج‌البلاغه

ارسال ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی به جشنواره نهضت نهج‌البلاغه
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: دو بخش عکس نوشته با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی اعم از کتاب، مقاله و پایان‌نامه با بیش از ۱۰۰ عنوان، بالاترین علاقه‌مندی دانشجویان در جشنواره نهضت نهج‌البلاغه بوده است.
کد خبر : 934314

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام مسعود داستار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در جلسه استانی دبیرخانه جشنواره نهضت نهج‌البلاغه دانشگاهیان استان بوشهر با ابراز امیدواری از اینکه مجموعه تلاش‌ها مقدمه سازی برای مدینه فاضله مهدوی شود، اظهار کرد: در برنامه‌ریزی‌های اولیه بنا بود که جمع‌بندی‌های نهایی در مرداد و شهریور امسال انجام و نفرات برگزیده مشخص شود؛ اما در تصمیمات جدید در شورای مرکزی قرار بر تمدید جشنواره تا پایان مهرماه به‌منظور بهره‌گیری از توانمندی‌ها و استعداد دانشجویان جدیدالورود شد که تحقق این مهم، نیازمند همت و تلاش مضاعف و همه جانبه دست‌اندرکاران این برنامه فرهنگی در دانشگاه‌های استان است.

وی اضافه کرد: بی‌شک ثمرات و برکات این فعالیت‌ها در تعالی فرهنگی دانشگاه و جامعه اثرگذار خواهد بود. جشنواره نهج‌البلاغه دانشگاهیان در پنج بخش اصلی هنری، ادبی، رسانه‌ای، معرفی و پژوهشی در قالب ۲۱ زیرمجموعه است که تاکنون نزدیک به ۶۳۰ نفر در حوزه‌های مختلف آن نام‌نویسی کرده‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: دو بخش عکس نوشته با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی اعم از کتاب مقاله و پایان‌نامه با بیش از ۱۰۰ عنوان، بالاترین علاقه‌مندی دانشجویان در این جشنواره تاکنون بوده است.

داستار با بیان اینکه هر اثر تولیدی برگرفته از ابراز قلبی عمیق و خالصانه به اهل‌بیت و حضرت علی(ع) است، بیان کرد: چرخش و بازنشر این محتوا‌های تولیدی در بستر فضای مجازی در قالب کلیپ، پادکست، پوستر و ... قطعاً درباره تحقق اهداف جشنواره اثربخشی ویژه خود را خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه دل‌های همه ایرانیان مسلمان در گرو اهل‌بیت(ع) است، توضیح داد: علاقه به هنر، ذاتی است، نسل جوان کشور، سرشار از استعداد و توانایی بوده که باید با هدایت و راهنمایی، منجر به شکوفایی این استعداد‌ها شد.

مسئول دبیرخانه جشنواره نهج‌البلاغه دانشگاهیان استان بوشهر با اشاره به اینکه اسامی شرکت‌کنندگان در هر بخش از هر دانشگاه مشخص شده، خواستار تلاش برای بالا بردن میزان مشارکت و تعیین داور‌های بخش‌ جشنواره در هر دانشگاه و نیز میزان جوایز با توجه به بخشنامه برای نفرات برتر در هر دانشگاه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب