دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1403 - 09:57
غنی‌زاده:

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در ایام اربعین تا نقطه صفر مرزی هم رفت

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در ایام اربعین تا نقطه صفر مرزی هم رفت
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: بسیج دانشجویی این دانشگاه در ایام اربعین برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی حتی تا نقطه صفر مرزی هم رفت.
کد خبر : 932065

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست ماهانه شورای حوزه و پایگاه‌های ۳ و ۴ بسیج کارکنان دانشگاه‌های استان کرمانشاه با حضور افشین غنی‌زاده سرپرست و حجت‌الاسلام امین معظمی گودرزی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای شورای حوزه‌های ۳ و ۴ بسیج کارمندی دانشگاه‌ها به میزبانی پایگاه بسیج کارمندی شهید ستار عباسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این نشست با گرامیداشت اعیاد ماه ربیع‌الأول، هفته وحدت و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از تمامی بسیجیان دانشگاه که با تمام توان زحمت می‌کشند و رسالت خود را ایفا می‌کنند قدردانی می‌کنم و واقعیت این است که باید در مسیر رسالت و هدفی که بسیج بر آن تأکید دارد حرکت کنیم و مسئولیت‌ها و وظایف ویژه و خطیری برای کسی که عنوان بسیجی دارد در نظر گرفته شده و اینکه بسیجی نباید در مورد مسائل مختلف بخصوص موضوعات اجتماعی بی‌تفاوت باشد.

غنی‌زاده اضافه کرد: قبل از اینکه ظاهر ما بسیجی باشد باید تفکرات و باطن بسیجی داشته باشیم، البته هیچ‌کدام از ما معصوم نیستیم و ممکن است خطا‌هایی داشته باشیم، اما باید کمتر خطا کنیم یا اگر خطایی صورت گرفت در اصلاح آن بکوشیم.

وی یادآور شد: بسیج کارمندی و سایر حوزه‌های بسیج دانشجویی و استادان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه فعالیت‌های خوب و ارزشمندی داشته و دارند؛ به‌خصوص در ایام اربعین حسینی و راهپیمایی عظیم اربعین شاهد حضور فعال بسیج کارمندی و دانشجویی در موکب‌های دانشگاه در زمینه اسکان، پذیرایی و دارو و درمان زائران در کرمانشاه و حتی نقطه صفر مرزی خسروی بودیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه تبیین کرد: در هفته دفاع مقدس باید از توانایی‌های بسیج استفاده و از ظرفیت‌های دفاع مقدس بهر ه‌مند شویم، رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه رئیس علمی کنگره شهداست و مقرر شده همایش بزرگی با مجوز چاپ مقالات isc و با کسب امتیاز پژوهشی آن برگزار کنیم، همایش کرمانشاه در دفاع مقدس را نیز برگزار خواهیم کرد.

به گزارش آنا، در ادامه این نشست حکم دو فرمانده پایگاه‌های بسیج دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه و دانشگاه رازی توسط غنی‌زاده و حجت‌الاسلام معظمی گودرزی سرپرست و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و تعدادی از فرماندهان بسیج به آنان ابلاغ شد.

همچنین جواد محمدی به مدت دوسال دیگر به سمت فرمانده پایگاه بسیج کارمندی شهید ستار عباسی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه منصوب شد.

از دیگر موضوعات نشست ماهانه شورای حوزه و پایگاه‌های ۳ و ۴ بسیج کارکنان دانشگاه‌های استان کرمانشاه برگزاری کارگاه یک‌روزه سواد رسانه‌ای بود که کار تدریس این دوره را حامد شبابی مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه کرمانشاه برعهده داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب