دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا عنوان شد؛

رادیو در جشن وحدت از «امت رسول‌الله» می‌گوید

رادیو در جشن وحدت از «امت رسول‌الله» می‌گوید
ویژه‌برنامه زنده «امت رسول الله» به مدت ۱۰ شب از ساعت ۲۲ به مناسبت هفته وحدت از شبکه رادیویی جوان روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می‌شود.
کد خبر : 932067

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ویژه‌برنامه زنده «امت رسول الله» به مدت ۱۰ شب از ساعت ۲۲ به مناسبت هفته وحدت از شبکه رادیویی جوان روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می‌شود.

فاطمه قنبری تهیه کننده این برنامه رادیویی در گفت وگو با خبرنگار آنا درباره محتوای آن عنوان کرد: «در این برنامه هر شب به موضوعات مختلفی در زمینه سبک زندگی پیامبر اسلام خواهیم پرداخت و تلاش داریم تا ابعاد مختلف زندگی ایشان را به سمع و نظر شنوندگان برسانیم. هدف ما ایجاد فضایی صمیمی و آموزنده است که در آن به تبیین ارزش‌ها و آموزه‌های پیامبر (ص) پرداخته شود.»

وی همچنین از حضور کارشناسان مذهبی و اهل تسنن در این برنامه خبر داد و افزود: «هر شب میزبان کارشناسان مذهبی خواهیم بود و همچنین از آقای حواشی، شاعر اهل تسنن و بوکسر قهرمان عبدالرحمن دارا و دیگر عزیزان دعوت به عمل آورده‌ایم تا در این برنامه شرکت کنند. این مهم به ما این امکان را می‌دهد که دیدگاه‌های متنوعی را در خصوص وحدت مسلمانان مطرح کنیم.»

قنبری ادامه داد: «بخش‌های متنوع و جذابی در قالب آیتم‌های کوتاه برای شنوندگان آماده کرده‌ایم. یکی از این آیتم‌ها نمایشی است که داستانی خوب و آموزنده از سبک زندگی پیامبر (ص) را روایت خواهد کرد. همچنین با مردم تعامل خواهیم داشت و میهمانانی تلفنی از کارشناسان اهل تسنن خواهیم داشت. برقراری ارتباط با مخاطبان و شنیدن نظرات و سوالات آنها یکی از اولویت‌های ماست.»

رادیو جوان در جشن وحدت از «امت رسول‌الله» می‌گوید

فاطمه قنبری این تهیه کننده رادیویی در پایان اشاره کرد: «ما همچنین به بررسی موضوعات روز در رابطه با وحدت مسلمانان و چالش‌های پیش‌رو می‌پردازیم. در این برنامه تلاش خواهیم کرد تا به اشتراکات و نقاط قوت بین مسلمانان بپردازیم و به ترویج همدلی و همبستگی در جامعه اسلامی کمک کنیم. امیدواریم این برنامه بتواند نقش مثبتی در ارتقاء آگاهی داشته باشد.»

ویژه برنامه «امت رسول الله» رادیو جوان، به مدیریت دکتر عباس رجب سلمانی و تهیه کنندگی فاطمه قنبری با اجرای ابوالفضل اینانلو و همکاری فرزاد محمدی راد و آیتم سازی زینب محمودی و الهام وحدت، آماده پخش است. شنوندگان می‌توانند این برنامه را از موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز دنبال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب