دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1403 - 09:50

آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن مشترک شیعیان و اهل تسنن هستند

آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن مشترک شیعیان و اهل تسنن هستند
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد کرمانشاه تأکید کرد: رسالت مسلمانان این است که جبهه مشترک دشمنی با استکبار جهانی به‌خصوص آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی داشته باشیم، چراکه مشکل آنان با اسلام است نه شیعه و سنی.
کد خبر : 932058

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست ماهانه شورای حوزه و پایگاه‌های ۳ و ۴ بسیج کارکنان دانشگاه‌های استان کرمانشاه با حضور افشین غنی‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، حجت‌الاسلام امین معظمی گودرزی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای شورای حوزه‌های ۳ و ۴ بسیج کارمندی دانشگاه‌ها به میزبانی پایگاه بسیج کارمندی شهید ستار عباسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این نشست اظهار کرد: هفته وحدت به صورت خاص در استان کرمانشاه مورد توجه قرار دارد و در استان کرمانشاه اتحاد خوبی وجود دارد که نتیجه تلاش علما و مسئولان است و می‌تواند الگو و نمونه خوبی برای کشور باشد، هفته وحدت مایه برکت جهان اسلام و خار چشم دشمنان ماست که امیدواریم هر روز از رونق بیشتری برخوردار شود.

معظمی گودرزی افزود: مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) بار‌ها اشاره کرده‌اند که مقصود از وحدت این نیست که شیعیان سنی شوند یا سنی‌ها شیعه، چراکه این یک بحث است که با تحقیق، پژوهش و برحق بودن می‌توان به آن رسید. رسالت ما مسلمانان این است که جبهه مشترک دشمنی با استکبار جهانی به‌خصوص آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی داشته باشیم که مشکل آنان با اسلام است؛ نه شیعه و سنی و باید بر مشترکات خود پافشاری کنیم و نباید به مباحثی که موجب اختلاف است دامن زده شود و باید از فتنه‌ها در جهان اسلام پرهیز کنیم.

وی تأکید کرد: لازم است از پایگاه بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به‌خصوص رئیس این پایگاه یعنی جواد محمدی قدردانی داشته باشم و بدون تردید بسیج در دانشگاه نعمت بزرگی است، امیدوارم در سایه همفکری، تلاش گروهی و جمعی به اهداف متعالی بسیج دست پیدا کنیم.

به گزارش آنا، در ادامه این نشست حکم دو فرمانده پایگاه‌های بسیج دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه و دانشگاه رازی توسط غنی‌زاده و حجت‌الاسلام معظمی گودرزی سرپرست و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و تعدادی از فرماندهان بسیج به آنان ابلاغ شد.

همچنین جواد محمدی به مدت دوسال دیگر به سمت فرمانده پایگاه بسیج کارمندی شهید ستار عباسی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه منصوب شد.

از دیگر موضوعات نشست ماهانه شورای حوزه و پایگاه‌های ۳ و ۴ بسیج کارکنان دانشگاه‌های استان کرمانشاه برگزاری کارگاه یک‌روزه سواد رسانه‌ای بود که کار تدریس این دوره را حامد شبابی مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه کرمانشاه برعهده داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب