دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1403 - 14:03
متفکرآزاد عنوان کرد؛

نقش بی‌بدیل دانشگاه آزاد در ایفای مأموریت پژوهشی و علمی

نقش بی‌بدیل دانشگاه آزاد در ایفای مأموریت پژوهشی و علمی
دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیشرفت و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر را قابل قدردانی دانست و گفت: این واحد دانشگاهی می‌تواند نقش بی‌بدیلی در ایفای مسئولیت اجتماعی و مأموریت پژوهشی و علمی داشته باشد.
کد خبر : 931967

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله متفکر‌آزاد دبیر هیئت رئیسه و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بهنام خسروزاده رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

بهنام خسروزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر در این دیدار اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به لطف همت و تلاش همه دانشگاهیان در بسیاری از شاخص‌ها جزء دانشگاه‌های برتر استان و کشوری است.

وی به تشریح و تبیین اهداف، برنامه‌های توسعه، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، مطالبات، ظرفیت‌ها و کمبود‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر پرداخت و افزود: این واحد دانشگاهی دارای مجموعه‌ای از ظرفیت‌ها در زمینه‌های فراوان پیشرفت و توسعه بوده که با وجود کمبود برخی امکانات گام‌های ارزشمندی در راستای تحقیق و پژوهش علمی و توسعه در ابعاد مختلف برداشته است.

دبیر هیئت رئیسه و نماینده مردم تبریز، آذرشهر واسکو در مجلس شورای اسلامی نیز پیشرفت و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر را قابل قدردانی دانست و گفت: با توجه اینکه شهرستان آذرشهر با موقعیت استراتژیک که دارد یکی از رگه‌ها قطب‌های اقتصادی و صنعتی کشور است این واحد دانشگاهی می‌تواند نقش بی‌بدیلی در ایفای مسئولیت اجتماعی، مأموریت پژوهشی و علمی داشته باشد.

روح‌الله متفکر‌آزاد ادامه داد: ارتقای کمی و کیفی دانشگاه مرهون تلاش و همدلی است و سعی خواهیم کرد با رفع مشکلات این مجموعه در راستای اعتلای و ارتقای آموزش عالی آذرشهر گامی مؤثر و خداپسندانه برداریم.

وی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری جلسات بیشتر و تعامل با سایر دستگاه‌های اجرای مشکلات دانشگاه رفع و شاهد شکوفایی و رشد بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر باشیم و از همه همکاران و استادان که به‌صورت شبانه‌روز در راستای توسعه و پیشرفت این دانشگاه تلاش کردند و می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب