دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیگیری دانشجویان از مسئولان مصداق بارز مطالبه‌گری است

پیگیری دانشجویان از مسئولان مصداق بارز مطالبه‌گری است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر عنوان کرد: پیگیری دانشجویان در بخش‌های آموزشی، رفاهی را می‌توان مصداق استکبارستیزی نامید.
کد خبر : 883702

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گرامیداشت مراسم روز دانشجو ۱۶ آذرماه با حضور داود ابراهیم‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر و محمد نادری فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان آذرشهر در سالن جلسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر در این نشست خطاب به دانشجویان اظهار کرد: خانواده‌هایتان با حمایت‌ها و راهنمایی‌های درست شما را در مسیر درست طلب علم قرار داده‌اند.

ابراهیم‌پور افزود: یکی از شاخصه‌های مهم دانشجو، استکبارستیزی است و اگر دانشجویی بخواهد این روز را جشن بگیرد و خود را دانشجوی واقعی بداند باید این شاخصه را در سطوح مختلف درک و اجرا کند.

وی متذکر شد: پیگیری دانشجویان در بخش‌های آموزشی، رفاهی و سایر مطالبات را می‌توان نوعی مطالبه‌گری نامید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر درباره تشکل‌های دانشجویی هم گفت: فعالان دانشجویی بازوان اصلی دانشگاه هستند که می‌توانند با فعالیت و مطالبات خود کیفیت آموزش و پژوهش را در دانشگاه تحت تأثیر مثبت قرار دهند، بنابراین مشارکت و استقبال دانشجویان در فعالیت‌های تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی مهم است.

ابراهیم‌پور یادآور شد: استقرار مرکز رشد و همچنین واحدهای فناور شهرستان آذرشهر در دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی طلایی و مغتنمی برای دانشجویان است که اگر طرح یا ایده‌ای دارند با بسترسازی به‌منظور تجاری‌سازی طرح یا محصول دانش‌بنیان و فناورانه در زمینه‌های مختلف است.

وی متذکر شد: می‌توان با ایجاد بستر لازم برای شناسایی،  پرورش و شکوفایی توان خلّاقیت و نوآوری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به توسعه کارآفرینی در جامعه کمک کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته