دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1403 - 15:41

بهبود خدمت‌رسانی و آسایش شهروندان با ظرفیت علمی دانشگاه

بهبود خدمت‌رسانی و آسایش شهروندان با ظرفیت علمی دانشگاه
رئیس شورای اسلامی شهرستان آذرشهر عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و هم‌افزایی مدیریت شهری و دانشگاه به بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان و آسایش و رفاه اجتماعی می‌انجامد.
کد خبر : 930617

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا نیکبخت رئیس شورای اسلامی شهرستان آذرشهر در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر با قدردانی از خدمات ارزنده این دانشگاه و اهمیت حضور آن در شهرستان آذرشهر گفت: اقدامات مفید و موثر دانشگاه باعث بالابردن توانمندی علمی شهرستان و شهروندان شده است.

نیکبخت عنوان کرد: باید در راستای تعامل و پیوند بهتر دانشگاه با مدیریت شهری به منظور توسعه علمی شهرستان حرکت کنیم؛ چراکه استفاده از ظرفیت‌های دو طرف با هم‌افزایی یکدیگر قطعاً به بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان و آسایش و رفاه اجتماعی و رضایت عمومی می‌انجامد.

وی ادامه داد: با شناختی که از ظرفیت علمی و امکانات و سخت افزارها و زیرساخت‌های موجود در دانشگاه آزاد آذرشهر دارم با برنامه‌ریزی و بهره‌بردن از تمام ظرفیت‌ها قطعاً این دانشگاه می‌تواند با بهترین و دانشگاه‌های تراز اول کشور رقابت کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان آذرشهر برای همکاری متقابل و حمایت‌های موثر به منظور رفع مشکلات مانند برقراری و تسهیل حمل و نقل عمومی دانشجویان و دانشگاه، زیباسازی ورودی و عابر پیاده دانشگاه قول مساعد داد.

بهنام خسروزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذرشهر نیز با قدردانی از شورای اسلامی شهرستان آذرشهر،مادگی دانشگاه برای تعامل، خدمات آموزشی، پژوهشی و علمی به منظور پیشرفت شهرستان را اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته