دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1403 - 15:22

دانشگاه آزاد پیشران رشد جهاد تبیین است

دانشگاه آزاد پیشران رشد جهاد تبیین است
مدیرکل ارتباطات اجتماعی و فراسازمانی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه طرح اعتلا یک پروژه نیست که ابتدا و انتها داشته باشد، بلکه یک پروسه مستمر و پیشرو است، گفت: دانشگاه آزاد پیشران رشد جهاد تبیین است.
کد خبر : 931656

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابوالفضل یداللهی اصلان مدیرکل ارتباطات اجتماعی و فراسازمانی دانشگاه آزاد اسلامی در آیین گشایش همایش ملی طرح اعتلا به میزبانی دانشگاه آزاد واحد همدان اظهار‌ کرد: طرح اعتلا به فضل الهی و عنایت مجموعه ارکان دانشگاهی، شرایطی را پیش روی ما گذاشته که ما را ملزم به ادامه مسیر به صورت مستمر و پیوسته می‌کند.

وی افزود: آبان‌ماه سال ١۴٠١ بود که دانشگاه‌ها درگیر برخی آشوب و اغتشاشات شدند، اما در این میان دانشگاه‌ آزاد کمتر از دانشگاه‌ دولتی درگیر بود که دلیل آن هم جهت‌گیری درست اولیه نسبت به تبیین و روشنگری اتفاقات توسط رؤسای واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی بود.

مدیرکل ارتباطات اجتماعی و فراسازمانی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: همواره دانشگاه آزاد توانسته جهت‌گیری مثبتی را در اتفاقات مختلف از خود نشان دهد که در این مسیر بازگشت سریع به فرآیند آموزش حضوری بعد از کرونا نیز از این دست اقدامات است، به طوری که ما در آن بازه زمانی بعد از تعطیلات روز طبیعت ۷۵ درصد دانشجویان و استاد‌ها در کلاس‌های دانشگاه آزاد حاضر شدند و مسیر آموزش به منوال قبل بازگشت.

یدالهی اصلان افزود: مجموع این ظرفیت‌ها و شرایط موجود در دانشگاه آزاد نهاد‌های بالادستی را مجاب کرد که دانشگاه آزاد پیشران رشد جهاد تبیین باشد که مقام معظم رهبری در سال ١۴٠٠ حکم جهاد آن را داده بودند.

وی بیان کرد: در این راستا طرح اعتلا در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری با ۲۰۰ مصوبه بالادستی در دستورکار قرار گرفت.

مدیرکل ارتباطات اجتماعی و فراسازمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مرحله استانی در تمام استان‌های کشور ۴ هزار نفر شرکت کردند و مرحله منطقه‌ای نیز در ١٠ نقطه از کشور برگزار شد و حال در مرحله کشوری حاضر هستیم و در این مرحله با توجه به اجرای طرح دستیاران آموزشی، این گروه در دوره‌ها به‌منظور مجهز شدن به معرفت و مهارت دوره اعتلا و جهاد تبیین حضور دارند.

به گزارش آنا؛ همایش «طرح ملی اعتلا» که از روز جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در قالب همایش جهاد تبیین و با حضور بیش از ۲۰۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد آغاز شده تا دوشنبه ۲۶ شهریور در این دانشگاه ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب