دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1403 - 15:43
امروز صورت گرفت؛

آغاز به‌کار یازدهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد

آغاز به‌کار یازدهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد
یازدهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع «دانشگاه؛ تعلیم و تربیت اجتماعی» در مشهد آغاز به‌کار کرد.
کد خبر : 915833

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین گشایش یازدهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع «دانشگاه؛ تعلیم و تربیت اجتماعی» در واحد مشهد برگزار شد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: این اجلاسیه آموزشی با حضور ۲۵۰ نفر از مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور و با هدف اعتلا و تعمیق اخلاق و ارزش‌های اسلامی و بسترسازی برای مشارکت اساتید در تعلیم و تربیت اسلامی برگزار می‌شود.

سیدمحمود هاشمی اضافه کرد: انسجام‌بخشی تشکیلاتی و سازمانی و تبیین نقش محوری استادان در تعلیم و تربیت اجتماعی، دفاع عالمانه و اقناعی و پاسخ به شبهات دانشجویان، اتخاذ مواضع اصولی اساتید در کلاس نسبت به ارزش‌های اسلامی و ترغیب اساتید برای مشارکت در روند تکاملی تعلیم و تربیت در دانشگاه‌ها از جمله اهداف رفتاری برگزاری این اجلاس است.

معاون فرهنگی‌ ـ اجتماعی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی هم تبیین کرد: اجلاسیه یازدهم به‌دلیل اهمیت موضوع تعلیم و تربیت به این موضوع اختصاص پیدا کرده و در قالب آن، کارگاه‌های هم‌اندیشی و جلسات سخنرانی برای اساتید برگزار می‌شود.

سید زین‌العابدین امینی متذکر شد: استادان حاضر در این اجلاسیه به‌مثابه پلی میان استادان و دانشجویان خواهند بود تا فهم و درک مشترک میان اساتید و دانشجویان ایجاد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته