دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1403 - 12:36
در گفت و گو با آنا

بیانی: عباس زاده می‌توانست به جای انتشار استوری به نعمتی زنگ بزند/ او فعلا در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است

بیانی: عباس زاده می‌توانست به جای انتشار استوری به نعمتی زنگ بزند  او فعلا در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است
مربی تیم نساجی گفت: محمد عباس زاده می‌توانست بابت استوری سیامک نعمتی به او زنگ بزند و نیازی نبود با گذاشتن استوری جواب او را بدهد.
کد خبر : 931161

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دیدار نساجی مازندران در خانه چادرملو اردکان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران و اینکه هر دو یک امتیازی هستند و رده‌های چهاردهم و پانزدهم جدول قرار دارند، اظهار کرد: چادرملو تیم خوبی است که از مربی جوانی بهره می‌برد. بازیکنان خارجی به این تیم اضافه شدند و تعدادی از بازیکنان هم در فصل قبل با هم بازی کردند. در این فصل نتوانستند در خانه میزبان باشند و ورزشگاه خانگی آنها از این هفته تأیید شده، پس با حضور تماشاگرانش قطعاً تیم بهتری خواهند شد. 

وی ادامه داد: نساجی در سه بازی قبلی خود با وجود شایستگی که داشت در کسب پیروزی موفق نبود ولی هفته به هفته بهتر می‌شویم و می‌خواهیم از این هفته استارت پیروزی در لیگ برتر را بزنیم. نبردی ۶ امتیازی را در یزد داریم، اما بازی برای هر دو تیم سخت است. می‌دانیم حریف هم هنوز برنده نشده و دوست دارد تا اولین پیروزی را دشت کند؛ بنابراین دو تیم با هدف برنده شدن بازی می‌کنند. خدا کند کیفیت زمین چمن ورزشگاه یزد خوب باشد، چون تیم ما روی زمین بهتر بازی می‌کند. خودشان گفتند خوب است و خیلی تعریف کردند ولی باید برویم و ببینیم کیفیت چمن ورزشگاه‌شان چطور است. ان‌شاءالله با دست پر از زمین خارج شویم و با پیروزی در این دیدار در ادامه فصل تیم بهتری باشیم. شکل تیمی کامل که پیدا کنیم قطعاً خیلی بهتر خواهیم شد.  

مربی تیم نساجی درباره اینکه محمد عباس زاده به چه دلیل در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته و آیا استوری وی در مورد نعمتی باعث چنین اتفاقی شده است عنوان کرد: سوءتفاهمی به وجود آمده بود. سیامک نعمتی 8 سال در پرسپولیس بازی کرده بود و در استوری خود به خاطراتش در این تیم اشاره داشت. محمد عباس زاده به عنوان کاپیتان تیم با انتشار استوری علیه نعمتی واکنش نشان داد. نمی‌خواهیم حاشیه در تیم ما باشد. برای همین عباس زاده که بازیکن محبوبی در تیم است در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته، می‌خواهیم همه چیز با خوبی و خوشی به پایان برسد. تا زمانی که مشکل عباس زاده در کمیته انضباطی حل شود در اختیار باشگاه است. او می‌توانست به نعمتی زنگ بزند و موضوع را بپرسد نه اینکه جواب او را با گذاشتن استوری بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب