دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1403 - 12:35

برخی دولت‌های عربی مقابل جنایات صهیونیست‌ها در غزه سکوت کرده‌اند!

برخی دولت‌های عربی مقابل جنایات صهیونیست‌ها در غزه سکوت کرده‌اند!
فرماندار شهرستان بوکان تأکید کرد: برخی از دولت‌های همسایه عربی در برابر ظلم رژیم فاسد و کودک‌کُش صهیونیستی نسبت به فلسطین سکوت کرده‌اند!
کد خبر : 927942

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت ستاد تجلیل از شهدا و ایثارگران شهرستان بوکان، مراسم الماس‌های درخشان به مناسبت گرامیداشت دلاورمردی‌های آزادگان سرافراز در سالروز ورود به میهن اسلامی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد.

فرماندار بوکان در این مراسم با تبریک ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به آزاده‌ها و خانواده‌هایشان گفت: آزادگان سرافراز با استقامت و ایمان مثالزدنی طی دوره اسارت در برابر همه فشار‌های جسمی و روحی دشمن ایستادگی کردند و حماسه‌های به‌یادماندنی و جاودان خلق کردند.

خشایار صنعتی اضافه کرد: امنیت، آسایش و رفاه کشور را مدیون شهدا و آزادگان هستیم، جنگ تحمیلی یک آزمون الهی بود که شهدا با نثار خون خود و رشادت و ایستادگی آزادگان، ملت ایران را سرفراز و سربلند کردند.

وی متذکر شد: ملت ایران ثابت کرده‌اند همواره در مقابل دشمن، ظلم و ستیز قد علم کرده و در برابر تهاجم‌شان ایستاده و نشان داده‌اند هیچ‌گاه برای ظلم و بیگانه سر خم نخواهند کرد.

فرماندار بوکان متذکر شد: برخی از دولت‌های همسایه عربی در برابر ظلم رژیم فاسد و کودک‌کُش صهیونیستی نسبت به فلسطین سکوت کرده‌اند!

آزاده مصطفی نوری هم از نحوه اسارت و فعالیت انقلابی خود برای حاضرین در مراسم خاطراتی بیان کرد و در پایان مراسم از آزادگان به رسم یاد بود با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته