دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1403 - 16:48
پس از جلسه کمیسیون آموزش؛

کاظمی: دغدغه نمایندگان، ارتقای جایگاه این نهاد در کشور و حاکمیت است

کاظمی: دغدغه نمایندگان، ارتقای جایگاه این نهاد در کشور و حاکمیت است
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: نمایندگان مجلس علاقه‌مندند تا جایگاه این نهاد در کشور و حاکمیت ارتقا یابد که در صورت کسب رأی اعتماد از مجلس، سرباز نظام تعلیم و تربیت خواهم بود.
کد خبر : 927871

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پس از جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس علاقه‌مندند که جایگاه این نهاد در کشور و حاکمیت ارتقا یابد، اظهارکرد: من در جلسات به نمایندگان مجلس گفتم که سرباز نظام تعلیم و تربیت هستم و اگر این افتخار نصیبم شد که در خدمت آموزش و پرورش باشم و نمایندگان تشخیص دهند که به من رأی اعتماد دهند، برای نظام تعلیم و تربیت سربازی خواهم کرد.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش افزود: در صورت کسب رأی اعتماد، از تمام ظرفیت های کشور به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی حداکثر استفاده را خواهم کرد تا دغدغه های دانش آموزان و معلمان در سطح کشور را کم کنم.

کاظمی درباره برنامه پیشنهادی خود در وزارت آموزش و پرورش با توجه به کمبود ۱۷۳ هزار معلم در آستانه ورود به آغاز سال تحصیلی بیان کرد: امیدوارم با کمک همکاران فرهنگی، بخش‌های مختلف، تلاش شبانه‌روزی مدیران آموزش و پرورش و همت معلمان که رکن اصلی تحول در نظام تعلیم و تربیت هستند، بتوانیم خلأ نیروی انسانی را پُر کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته