دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

برنامه‌های اولویت‌دار آموزش و پرورش در دولت چهاردهم چیست؟

برنامه‌های اولویت‌دار آموزش و پرورش در دولت چهاردهم چیست؟
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: «ساماندهی امتحانات نهایی و سوابق تحصیلی دوره دوم متوسطه»، «پیگیری کسری بودجه وزارت آموزش‌وپرورش»، «ساماندهی معلمان»، «شناسایی و جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل» و «تمرکز بر نقشه راه سند تحول بنیادین» از جمله برنامه‌های اولويت‌دار است.
کد خبر : 928348

عليرضا كاظمی وزیر پيشنهادی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آنا اظهار كرد: 13 اقدام فوری و اولويت‌دار در نظر گرفتم كه معتقدم بايد در اولين اقدامات مورد توجه قرار گيرد و مهمترين آنها، بازگشايی باشكوه مدارس است.

وی ادامه داد: با شروع سال تحصيلی جديد، زمان زيادی باقی نمانده است و بايد ساماندهی نيروی انسانی و فضای آموزشی و تجهيزات به درستی صورت گيرد كه در ابتدای مهر، دانش‌آموزان با مشكلی مواجه نشوند.

كاظمی اضافه كرد: پیگیری پرداخت مطالبات فرهنگیان به ويژه پاداش بازنشستگی و حق‌‌التدريس و حق‌الزحمه امتحانات از نكات بسيار مهم است كه بايد پيگيری آنها در اولويت باشد.

وی تصريح كرد: «ساماندهی امتحانات نهایی و سوابق تحصیلی دوره دوم متوسطه»، «پیگیری کسری بودجه وزارت آموزش‌وپرورش»، «ساماندهی معلمان»، «شناسایی و جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل» و «تمرکز بر نقشه راه سند تحول بنیادین» از جمله برنامه‌های اولويت‌دار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته