دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تصادف مرگبار تریلی با ۱۱ خودرو در خیابان استخر

تصادف مرگبار تریلی با ۱۱ خودرو در خیابان استخر
یک دستگاه کامیون کفی حمل سنگ نمای ساختمان، صبح امروز در خیابان استخر تهران با ۱۱ خودرو پارک شده در کنار خیابان تصادف کرد و پس از ورود به پیاده‌رو و برخورد به دیوار یک واحد مسکونی متوقف شد.
کد خبر : 927831

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک دستگاه کامیون کفی حمل سنگ نمای ساختمان، صبح امروز در خیابان استخر تهران با ۱۱ خودرو پارک شده در کنار خیابان تصادف کرد و پس از ورود به پیاده‌رو و برخورد به دیوار یک واحد مسکونی متوقف شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در رابطه با این حادثه گفت: ساعت ۷:۲۵ دقیقه صبح امروز یک مورد تصادف در خیابان استخر به سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گزارش داده شد. به دنبال اعلام این خبر، ماموران خیلی زود پای در محل حادثه گذاشتند و مشاهده کردند یک تریلی ۱۸ چرخ که بار سنگ ساختمانی حمل می‌کرده در حرکت بوده، اما دلایل نامشخصی با ۱۱ دستگاه خودرو تصادف و در ادامه هم با چند مغازه تیر برق درخت با چندین مغازه برخورد کرده است.

وی افزود: در این حادثه ۳ مرد و یک دختر خردسال به شدت مجروح شدند و یک زن جوان نیز براثر شدت جراحت وارده فوت کرده است.

پلیس نیز درخصوص این سانحه سنگین رانندگی عنوان کرد: کامیون کفی حمل بار نمای ساختمان از بزرگراه شهید بابایی وارد خیابان استخر جنوب شد و باتوجه به شیب تند این خیابان، حادثه رغم خورد و کامیون با یازده دستگاه وسیله نقلیه پارک شده در کناره خیابان و در انتها با یک باب واحد مسکونی برخورد میکند و بین یک اصله درخت و دیوار قرار گرفته و متوقف شد. علت دقیق سانحه پس از بررسی‌های کارشناسی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته