دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وضعیت جسمی «حامیم» پس از تصادف مساعد شد

وضعیت جسمی «حامیم» پس از تصادف مساعد شد
وضعیت جسمی «حامیم» که چهارشنبه شب بر اثر تصادف، روانه بخش مراقبت‌های ویژه شده بود، اکنون پس از سه عمل جراحی مساعد اعلام شده است.
کد خبر : 914403

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامیم، خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، چهارشنبه شب در اتوبان نیایش، تصادف سهمگینی داشت به‌طوری‌که از ناحیه فک، صورت، دندان‌ها و گونه دچار مصدومیت شد و به بخش آی‌سی‌یو بیمارستان انتقال یافت.

شرکت «آراد» که مسئولیت تهیه و پخش کار‌های این خواننده جوان را بر عهده دارد، در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: به اطلاع می‌رساند صبح امروز (۱۰ خرداد) سومین عمل جراحی حامیم با موفقیت انجام شد و گروه پزشکان متخصص با تلاشی سه‌ساعته در اتاق عمل، اخبار امیدوارکننده‌ای از روند درمانی حامیم را به خانواده او منتقل کرده‌اند. گزارش‌های پزشکی حاکی از بهبود اوضاع جسمی این خواننده است که بایستی همچنان تحت‌نظر باشد و دیگر هیچ خطری سلامتی او را تهدید نمی‌کند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در این بین، انتشار اخبار نادرست در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، در اوج بی‌اخلاقی صورت گرفته که ضمن تکذیب کلیه اخبار غیرموثق و بدون منبع، امروز به کلیه دوستداران حامیم اعلام می‌کنیم که پس از عمل موفقیت‌آمیز صبح امروز، روند عادی و روتین درمانی او در حال انجام است. لطفا به اخبار نادرست توجه نکنید و هر روز اخبار و اطلاعات درباره روند درمانی حامیم را در صفحات رسمی موسسه «آراد» پیگیری کنید.

گفتنی است حامیم، (حمیدرضا حامی) خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، چهارشنبه شب در اتوبان نیایش، تصادف سهمگینی داشت به‌طوری‌که از ناحیه فک، صورت، دندان‌ها و گونه دچار مصدومیت شد و به بخش آی‌سی‌یو بیمارستان انتقال یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته