دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فوت ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای در عرض دو هفته

فوت ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای در عرض دو هفته
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۴۰ هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر : 903214

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا در تازه‌ترین اظهار نظر خود درخصوص حوادث رانندگی روزهای ابتدایی سال جدید گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه تا ۸ فروردین ماه ۳۵۳ میلیون و ۷۴۴ هزار تردد ثبت شده است، گفت: ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر در تصادفات جاده‌ای مصدوم شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیان کرد: سفر‌های نوروزی مسافران امسال تغییر الگو داده است و مسافران ترجیح می‌دهند به جای سفر در روز و روشنایی و در غروب و شب و هنگام تاریکی به سفر بروند.

سردار حسینی تاکید کرد: البته نظر پلیس بر این است که مسافران از سفر در تاریکی و هنگامی که دید کافی برای رانندگی وجود ندارد اجتناب کنند.

وی با اشاره به طرح برخورد با رانندگان متخلف در سفر‌های نوروزی اشاره کرد و گفت: ۴۰ هزار وسیله نقلیه در این طرح توقیف شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته