دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به همت فرهنگسرای رویش؛

ویژه برنامه «پرده عشاق» با هدف تکریم مفاخر حسینی برگزار می‌شود

ویژه برنامه «پرده عشاق» با هدف تکریم مفاخر حسینی برگزار می‌شود
فرهنگسرای رویش ویژه برنامه پرده عشاق را با هدف معرفی و تکریم مفاخر حسینی و تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم برگزار می‌کند.
کد خبر : 926187

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرهنگسرای رویش ویژه برنامه پرده عشاق را با هدف گسترش فضایل اخلاقی با تمرکز بر اخلاق عمومی، ایجاد بستر مناسب جهت بالا بردن معرفت عاشورایی، ایجاد فضا و شور مذهبی، ارتقای هویت محلی و مذهبی شهروندان و تقویت همبستگی با تجلیل از خادم حسینی سید محمود فتحی و همچنین تکریم خانواده‌های شهدای مدافع حرم از احمد عطایی، جواد الله کرم، اسدالله ابراهیمی و رضا فرزانه با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت هویت دینی شهروندان برگزار می‌کند.

سردار شهید رضا فرزانه در سال ۱۳۴۳ دیده به جهان گشود. وی از فرماندهان سابق لشکر ۲۷ رسول الله (ص) بودکه در عملیات مستشاری در سوریه در سال ۱۳۹۴ به شهادت رسید. شهید اسدالله ابراهیمی در سال ۱۳۵۱ پا به جهان هستی گذاشت همزمان با آغاز دوره نوجوانی او جنگ تحمیلی هم شروع شد. او با حمله تکفیریان به حرم آل لله، کوله بارش را بست و راهی دیار عاشقی شد و سال ۱۳۹۵ به شهادت رسید. شهید جواد الله کرم متولد سال ۱۳۶۰ بوددر مدت ۵ سال حضورش در سوریه و مبارزه با تکفیری‌ها ۳ بار مجروح شد و در سال ۱۳۹۵ به شهادت رسید.

شهید احمد اعطایی متولد ۱۳۶۴ بود پس از ماه‌ها انتظار سرانجام به عنوان سرباز مدافع حرم راهی کشور سوریه شد و درسال ۱۳۹۴ در عملیات مستشاری در مقابله با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید

این مراسم، تکریم یک عمر عشق و ارادت خالصانه است. تکریم تقید به ماندگاری اقامه عزای سید الشهدا (ع) است. تکریم تعهد به ترویج فرهنگ عاشورا از نسلی به نسل دیگر است؛ و به پاس عمری خدمتگزاری، در آیین "پرده عشاق" نوجوانان نسل امروز، کرامت نسل دیروز خادمان اباعبدالله الحسین (ع) را تجلیل می‌کنند.

سخنرانی، اجرای سرود، روایت گری و تجلیل از خادمان حسینی و خانواده‌های شهدای مدافع حرم بخش‌هایی از برنامه است.

علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه می‌توانند به نشانی: مهرآباد جنوبی، خیابان گزل خو کوچه شهید اصفهانی پلاک ۴۲ خانه فرهنگ مهرآباد مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۶۲۰۱۶۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته