دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز اجرای نمایش آیینی مذهبی «سراب»/ روایتی از پیشنهادی بی شرمانه دردشت کربلا

آغاز اجرای نمایش آیینی مذهبی «سراب»  روایتی از پیشنهادی بی شرمانه دردشت کربلا
هم‌زمان با آغاز اجرای نمایش آیینی- مذهبی «سراب» از اولین تصاویر و گریم بازیگران این اثر رونمایی شد.
کد خبر : 924449

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هم‌زمان با رسیدن به اولین روز اجرای نمایش «سراب» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدمحمد جواد طاهری، اولین تصاویر بازیگران این اثر رونمایی شد.

این نمایش به قلم سید حسین فدایی حسین به نگارش درآمده است و از امروز یکشنبه، هفتم مردادماه اجرای خود را در تالار وحدت آغاز می‌کند.

نمایش «سراب» در شرایطی روی صحنه می‌رود که اولین بار در سال ۱۳۸۲ صحنه را تجربه کرده بود و امروز پس از گذشت حدود ۲۰ سال دوباره مقابل تماشاگر اجرا می‌شود. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «نه آن‌که مشک می‌بخشد راستگوست؛ نه آن‌که شمشیر می‌دهد...»

آغاز اجرای نمایش آیینی مذهبی «سراب»/ روایتی از پیشنهادی بی شرمانه دردشت کربلا

در «سراب»، مرجان آقا نوری، مجید امیری، محمد‌رضا حیدری، کرامت رودساز، کوروش زارعی، سیروس کهوری نژاد، میثم موسویان، داریوش نصیری و رحیم نوروزی نقش آفریینی می‌کنند.

این نمایش جدیدترین اثر مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری با مشارکت بنیاد رودکی است که با زبان قصه به موضوع پیشنهاد امان‌نامه شمر به حضرت عباس (ع) می‌پردازد، از ۷ تا ۱۵ مرداد ساعت ۲۰ و پس از آن تا ۲۷ مردادماه هر روز ساعت ۱۸، در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند از طریق سایت تیوال اقدام به رزرو بلیت نموده و یا از طریق شماره تماس ۰۹۱۹۴۳۹۰۶۹۶ اقدام کنند.

دیگر عوامل سراب عبارتند از طراح نور: رضا خضرایی، طراح لباس: مژگان عیوضی، طراح صحنه: سید محمد جواد طاهری، تکنسین دکور: حسین طاهر بخش، طراح گریم: بهمن صنیعی.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته