دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رزا بیات در گفت‌وگو با آنا:

نقشم در «تروما» فرسنگ‌ها از من فاصله داشت و یک چالش مثبت بود

نقشم در «تروما» فرسنگ‌ها از من فاصله داشت و یک چالش مثبت بود
رزا بیات بازیگر نمایش جدید «تروما» گفت: به اعتقاد من هر نقشی که از شخصیت واقعی بازیگر فاصله داشته باشد، چالشی جدید برای او محسوب می شود.
کد خبر : 890935

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «تروما» به تهیه‌کنندگی حمید نیلی و کارگردانی احمد سلیمانی از چهاردهم دی ماه روی صحنه تالار وحدت رفته است.

رزا بیات بازیگر این نمایش درباره حضورش  در این اثر گفت: من در نقش مامور امنیتی آمریکا در لباس مبدل پرستاری هستم که طبق نقشه از پیش تعیین شده با همکارانش قصد دارند؛ اطلاعاتی درباره حاج قاسم سلیمانی به دست بیاورند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین ویژگی که دلیل حضور من در این نقش انتخاب بود؛ فیزیک و قد بلند من به شمار می‌رفت این شخصیت واقعا پرستار نیست. در واقع او باید از نظر ظاهری نشان‌دهنده یک مامور نظامی باشد.

این بازیگر افزود: برای خود من نقطه قوت و چالش نقش، منفی بودن کاراکتر بود.این نقش فرسنگ‌ها از من فاصله داشت و یک چالش مثبت بود. به نظر من هر نقشی که از شخصیت واقعی بازیگر فاصله داشته باشد؛ قطعا چالشی جدید را برای او شکل می‌دهد.

بیات توضیح داد: حضور در نقش‌های مختلف یکی از خواسته‌های اصلی یک بازیگر است و بازیگر با ایفای نقش‌های متفاوت می‌تواند کارنامه هنری پربارتری در حرفه خود داشته باشد.

نقشم در «تروما» فرسنگ‌ها از من فاصله داشت و یک چالش مثبت بود 

این بازیگر بیان کرد: پرداختن به شخصیت‌های معاصری همچون حاج قاسم سلیمانی شاخصه اصلی کار است.

وی ادامه داد: قطعا به نمایش گذاشتن زندگی و طرز تفکر شخصیت‌های مهم فرهنگی، هنری و سیاسی کشور بخشی است که باید از سوی مدیران فرهنگی، نویسندگان و کارگردانان مورد توجه قرار بگیرد.

رزا بیات در پایان سخنانش گفت: ما بازیگر هستیم. حرفه ما حضور روی صحنه یا جلوی دوربین در قالب زندگی‌بخشی به شخصیت‌های نمایشی است و آنچه اهمیت دارد؛ پذیرش مخاطب و همراهی او با کار است. خوشبختانه علیرغم تبلیغات محدود، کار از تعداد مخاطبان قابل قبولی برخوردار بوده که امیدوارم در روز‌های آینده این حضور پررنگ‌تر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته