دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واکنش مدیرعامل استقلال خوزستان به انصراف آقایی پور در فرودگاه/ سرمربی آینده ما خارجی است

واکنش مدیرعامل استقلال خوزستان به انصراف آقایی پور در فرودگاه  سرمربی آینده ما خارجی است
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: جواد آقایی پور در ایران حضور دارد و در حال بررسی پیشنهادات خود است.  
کد خبر : 919760

کیوان بابادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه سرمربی فصل آینده استقلال خوزستان مشخص شده، اظهار کرد: بله، با گزینه مدنظرمان توافق کردیم و ان‌شاءالله پس از آنکه مجوز‌ها را اخذ کردیم، او را معرفی می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه سرمربی جدید داخلی است یا خارجی گفت: خارجی است.

بابادی در مورد اینکه جواد آقایی‌پور در حال سفر به روسیه بوده و او را پای پرواز از حضور در اورنبورگ منصرف کرده‌اند، تصریح کرد: در حال بررسی پیشنهادات خود است و انتخاب را بر عهده خودش گذاشته‌ایم. هر کجا که راحت‌تر است به آنجا برود. من در جریان اینکه او پای پله‌های هواپیما و پای پرواز بوده نیستم ولی همه تیم‌ها می‌خواهند با او قرارداد ببندند. استقلال، پرسپولیس و سپاهان به او پیشنهاد داده‌اند. ما نهایت همکاری را با حفظ منافع باشگاه استقلال خوزستان با او خواهیم کرد.او در ایران است و جایی هم نرفته است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه عکس جواد آقایی‌پور در فرودگاه منتشر شده، گفت: من هم امروز ظهر در فرودگاه بودم. شاید رفته پیشواز و استقبال یکی از دوستانش، شاید هم عکس برای گذشته بوده و امروز منتشر شده است. آقایی پور در ایران حضور دارد و در حال بررسی پیشنهادات خود است.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته