دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بابادی: خطیبی نه؛ سرمربی ما خارجی است/ آقایی پور خودش به سپاهان رفت و در انتخاب تیم آزاد بود

بابادی: خطیبی نه؛ سرمربی ما خارجی است  آقایی پور خودش به سپاهان رفت و در انتخاب تیم آزاد بود
مدیرعامل استقلال خوزستان گفت: رسول خطیبی سرمربی ما نخواهد بود و سرمربی ما قطعاَ خارجی است.
کد خبر : 920321

کیوان بابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه سرمربی فصل بعد تیم استقلال خوزستان رسول خطیبی است، اظهار کرد: چنین چیزی نیست و شیطنت صورت گرفته، قبلاً هم گفته بودم سرمربی فصل آینده ما قطعاً خارجی است. مسائل سیاسی انتخاباتی هیچ ربطی به انتخاب سرمربی ما ندارد و رسول خطیبی سرمربی ما نخواهد بود.  

وی درباره اینکه مارکو اورلیو که فصل پیش مربی استقلال خوزستان بود، سرمربی خارجی باشگاه است یا خیر گفت: به جمع‌بندی در مورد مارکو نرسیدیم و او گزینه سرمربیگری ما نیست.

مدیرعامل استقلال خوزستان در مورد اینکه جواد آقایی پور با سپاهان توافق کرده، یادآور شد: بله او با سپاهان توافق کرده ولی باشگاه استقلال خوزستان برای صدور رضایت‌نامه آقایی پور به هر سه باشگاه سپاهان، پرسپولیس و استقلال رقم یکسانی دادیم. عدالت و تبعیضی قائل نشدیم و در یک دموکراسی ورزشی به آقایی پور اختیار دادیم تا تیم فصل بعد خود را انتخاب کند. 

وی در مورد اینکه ۳۰ میلیارد تومان برای صدور رضایت‌نامه آقایی پور صحت دارد، گفت: در فوتبالی که بازیکن آن میلیارد میلیارد پول می‌گیرد، باشگاهی که برای او هزینه کرده، نسبت به بازیکن خود ارزش‌گذاری نکند. ما ۳۰ میلیارد تومان ارزش‌گذاری کردیم، حالا چقدر بدهند و چقدر می‌گیریم، توافقاتی است که انجام می‌شود. مرجع اصلی باشگاه است. 

بابادی افزود: حتماً آقایی پور معیار‌های فنی و غیرفنی داشته که تصمیم گرفته تا به سپاهان برود. برده داری که نیست، او برای انتخاب تیم خود آزاد بوده است. چون با ما قرارداد داشته، نمی‌توانیم به او بگوییم حتماً به تیمی باید بروی که ما می‌گوییم. پرسپولیس، استقلال و سپاهان بدون اجازه استقلال خوزستان نمی‌توانند با آقایی پور مذاکره کنند، چون با ما قرارداد دارد. مهم‌ترین موضوع برای من تأمین منافع باشگاه استقلال خوزستان است که این اتفاق رخ داد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته