دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آخرین خبر از ابراز تمایل دوباره اسماعیلی فر برای مذاکره با پرسپولیس/ مذاکره علیپور امروز جدی‌تر می‌شود

آخرین خبر از ابراز تمایل دوباره اسماعیلی فر برای مذاکره با پرسپولیس  مذاکره علیپور امروز جدی‌تر می‌شود
دانیال اسماعیلی فر امروز با مدیران باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره خواهد شد.
کد خبر : 919908

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانیال اسماعیلی فر با اتمام قراردادش با پرسپولیس مورد توجه تراکتور قرار گرفت و حتی در روزهای گذشته با وجود تماس های باشگاه پرسپولیس اما خبر رسید که این بازیکن با تیم تبریزی به توافق رسیده و حتی پیش قرارداد هم امضا کرده است.

اما از روز گذشته ماجرا شکل دیگری به خود گرفت و این بازیکن در تماس هایی که با باشگاه پرسپولیس داشته ظاهرا تصمیمش عوض شده و قصد دارد امروز که از شمال برگشت دوباره با مدیران پرسپولیس پای میز مذاکره بشیند.

نکته مهم این است که پیش قرارداد اسماعیلی فر با تراکتور ظاهرا دوساله است درحالی که طبق قانون جدید سازمان لیگ بازیکنان بالای 30 سال نمی توانند قرارداد دوساله امضا کنند و باید این قرارداد یک ساله شود و شاید همین مساله باعث شود مدافع فصل گذشته سرخپوشان به دنبال راهی برای بازگشت و تفاهم با پرسپولیس باشد.

خبر دیگر از پرسپولیس مذاکرات مدیران این باشگاه با علیپور است،در یکی دو روز گذشته مدیران این باشگاه تمرکز خود را روی علی علیپور مهاجم اسبق این باشگاه قرار داده و با این بازیکن صحبت هایی داشته اند و قرار است امروز این مذاکرات جدی تر دنبال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته