دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 تير 1403 - 11:45
قائم مقام دبیر شورای نگهبان:

آمار مشارکت کنندگان در انتخابات خوب است

آمار مشارکت کنندگان در انتخابات خوب است
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: بر اساس آمار، تعداد کسانی که از صبح در انتخابات شرکت کردند، آمار خوبی است.
کد خبر : 919329

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیامک ره‌پیک، قائم مقام دبیر شورای نگهبان امروز و پس از مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در شورای نگهبان با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری انتخابات مهمی است، گفت: رئیس جمهور در کشور ما اختیارات قابل توجهی دارد و حتماً انتخاب رئیس جمهور و کسی که خصوصیات لازم را برای اداره کشور داشته باشد و از این اختیارات قانونی برای منافع کشور استفاده کند، کار مهم و ضروری است.

وی بیان کرد: بنابراین امروز که روز انتخاب رئیس جمهور است، روز بسیار مهمی است. ان‌شاء‌الله که همه ملت شریف ایران در این انتخابات شرکت کنند و نقش خود را برای تعیین سرنوشت و اداره کشور ایفا کنند.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا هم مشارکت خوب که موجب عزت کشور می‌شود، ایجاد شود و همچنین فرد اصلح انتخاب شود که هر دو بر اساس فرمایش‌های رهبری مهم هستند و این کار قابل انجام است و مردم می‌توانند آن را انجام دهند.

ره‌پیک اظهار کرد: بر اساس آمار، تعداد کسانی که از صبح در انتخابات شرکت کردند، آمار خوبی است و امیدواریم که تا پایان وقت مردم با انگیزه و با نشاط در این انتخابات شرکت کنند.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها و اصحاب رسانه در این امر نقش دارند و ان‌شاء‌الله نقش خود را ایفا کنند و در ایجاد نشاط، انگیزه، دعوت و تبلیغ موفق باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته