دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کسب رتبه سطح یک مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات در دانشگاه آزاد اسلامی

کسب رتبه سطح یک مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات در دانشگاه آزاد اسلامی
مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات، برای دومین سال پیاپی و در جدیدترین رتبه‌بندی مراکز رشد کشور در ۱۴۰۳ توانست رتبه یک را از بین ۱۶۷ مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی، به خود اختصاص دهد.
کد خبر : 919011

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا رادفر سرپرست معاونت علم و فناوری این واحد دانشگاهی با اعلام این خبر، گفت: مستندات ارسالی مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات از طریق سامانه ارزیابی و سطح‌بندی مراکز رشد مورد بررسی قرار گرفته است و براساس این ارزیابی، این مرکز رشد و نوآوری، برای دومین سال پیاپی، موفق به کسب رتبه سطح یک در کشور شد.

به گفته وی، این مستندات شامل قرارداد هسته‌های واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد و نوآوری، تعداد محصولات تولید شده دارای مجوز و بدون مجوز، میزان درآمدها و هزینه‌های صورت گرفته در این مراکز، تعداد دوره‌های تخصصی و عمومی برگزار شده در حوزه کسب و کار، استارتاپ‌ها، چالش‌های فناوری، تعداد اعضای هیأت علمی و دانشجویان فعال و زیرساخت‌های فناوری در مرکز رشد و نوآوری است.

رادفر از تولید بیش از ۲۷۱ محصول در این مرکز رشد خبر داد و گفت: از این تعداد محصول تولید شده،  ۱۷۷ عدد دارای مجوز و ۹۴ عدد محصولات  بدون مجوز است.

وی افزود: مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات برای دومین سال متوالی در رتبه‌بندی مراکز رشد و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت‌های انجام شده توسط رئیس و هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی، همچنان در سطح یک، قرار گرفته است. 
دکتر رادفر با بیان اینکه مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات، بزرگترین مرکز رشد و نوآوری در بین مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی است، ضمن استقبال از حضور افراد دارای ایده‌های فناور و محصولات فناورانه، از دانشجویان و علاقمندان دعوت کرد تا از طریق وب‌گاه این مرکز اقدام به ثبت نام و فعالیت در این مرکز کنند.

سرپرست معاونت علم و فناوری واحد علوم و تحقیقات، گفت: کسب رتبه یک مرکز رشد و نوآوری این واحد دانشگاهی در بین مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی، جز با همکاری و همدلی کارکنان این مرکز و بام نوآوری امکان‌پذیر نبوده و خدمات این عزیزان جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته