دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
استاندار تهران:

۱۵۰ هزار نفر انتخابات پایتخت را پشتیبانی می کنند

۱۵۰ هزار نفر انتخابات پایتخت را پشتیبانی می کنند
استاندار تهران از آمادگی کامل استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: ۱۵۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم انتخابات پایتخت را پشتیبانی می‌کنند.
کد خبر : 918851

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا فخاری بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران، اظهار کرد: با توجه به شهادت نا به هنگام و دلخراش ریاست محترم جمهور، شاهد برگزاری آزمون سیاسی پیش از موعود و بدون پیش بینی از قبل هستیم که با محدودیت زمان همراه شده است.

استاندار تهران با تشکر از تلاش وافر همه دست اندرکاران انتخابات در سطح استان خاصه وزارت کشور، گفت: زمینه لازم برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پایتخت فراهم شده است.

فخاری در ادامه از تأمین تجهیزات، امکانات و آمادگی همه عوامل پشتیبانی که می‌توانند کار انتخابات را تسهیل کنند خبر داد و عنوان کرد: در سطح استان تهران استقرار ۶ هزار و ۶۹۴ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده، که از این تعداد ۴ هزار و ۲۰۲ شعبه ثابت و الباقی سیار خواهند بود.

وی در رابطه با شعب سیار گفت: در مراکز مختلف مثل بیمارستان‌ها و موارد مشابه که به لحاظ جمعیت پذیری، امکان تثبیت شعبه وجود ندارد و دارای جمعیت شناور می‌باشند از شعب سیار استفاده می‌شود.

استاندار تهران بیان کرد: همه ابزارها و امکانات پشتیبانی برای برگزاری چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در قالب بسته بندی‌های منظم و مناسب فراهم و توزیع شده و نفرات مورد نیاز که باید در شعب مختلف به عنوان اعضای اجرایی و نظارت حضور داشته باشند به لحاظ مشخصات محل خدمت و محل استقرار مشخص شده است.

فخاری از آمادگی عوامل ایمنی و امنیت برگزاری انتخابات نیز خبر داد و عنوان کرد: تمام برآوردهای لازم برای مقابله با تهدیدات متصور انجام شده و آمادگی لازم برا ی برگزاری انتخابات هشتم تیر ماه در پایتخت وجود دارد.

استاندار تهران در ادامه به حضور فعال، پررونق و پرجوش و خروش رأی اولی‌ها نیز اشاره کرد و گفت: عزیزان رأی اولی برای اولین بار پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند که نشان از این دارد که می‌خواهند نقش خود را در این آزمون سیاسی ایفا کنند.

وی پیشاپیش از حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی تقدیر کرد و افزود: انشاالله با حضور پرشور شاهد یک انتخاب خوب و اصلح خواهیم بود.

استاندار تهران اظهار کرد: حدود ۱۵۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم، انتخابات استان تهران را پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته